Valorar as ciencias como un feito cultural. Recoñecer a mutua influencia entre ciencia, sociedade e desenvolvemento tecnolóxico, así como as condutas cidadás pertinentes, para procurar un futuro sostible |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A6 A7 A8 A9 A10
|
B1 B6 B7 B8 B11 B14 B19 B21 B22
|
Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e aprendizaxe.
Deseñar e avaliar procesos de ensinanza e aprendizaxe relacionados coa problemática ambiental, tanto de forma individual como en ámbitos de colaboración. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A4 A5 A9 A10 A11 A12
|
B2 B3 B6 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B17 B21 B22
|