Trabajos tutelados |
Esta metodoloxía está pensada para poñer en práctica os coñecementos adquiridos e activar as capacidades que permiten acadar competencias de aplicación á realidade.
O traballo será guiado, avaliado en proceso, e avaliado ao final.
A base sobre a que se aplican os criterios será a participación nas sesións de introdución e de seguemento e a memoria onde se recolle o realizado. |
Ningún traballo se poderá dar por finalizado ata que non acade a cualificación de apto.
Na cualificación total representa o 20 |
Presentaciones/exposiciones |
Neste apartado teráse en conta a presentación pública dos traballos tutelados, así como a presentación e debate ou posta en común en aula (A) dos exercicios e dos seminarios (C). |
O valor da exposición dos traballos e das exposicións orais en aula e seminarios poderá chegar a representar o 20 do total final. O reparto é a partes iguais entre os tres tipos de presentacións.
Valor sobre o total: 20 |
Seminarios |
Cada grupo C tendrá 8 sesiones de seminario (horas C) a lo largo del cuatrimestre.
Para su desarrollo será preciso que el alumnado se documente previamente. En las sesiones de seminario cada participante intervendrá presentando las conclusiones a las que había llegado, de modo que se comparta conocimiento y se debata en grupo. El trabajo realizado para estas sesiones hará parte de la evaluación. |
El trabajo de participación realizado en las sesiones supondrá, respecto de la calificción total, 10 |
Portafolio/dossier |
No cartafol/dosier irase plasmando o traballo realizado durante o curso: axercicios, pescudas, comentarios, reflexións, incluso partes específicas do traballo realizado para a investigación en grupo.
Irase revisando na titoría ao longo do cuadrimestre a pedimento do alumnado ou da docente. |
O valor do cartafol suporá na nota final ata un 30 por cento.
Comporán esa cualificación tres elementos:
- o recompilado para os seminarios (contemplado xa co 10 por cen no apartado correspondente)
- o recompilado como traballo voluntario (contemplado xa no apartado correspondente cun 10 por cen)
- o recompilado como exercicios de final dos temas elaborados para preparar mellor as probas de coñecemento, esta é a porcentaxe que se consigna neste apartado e que representa o 10 |
Pruebas de respuesta larga, de desarrollo |
A proba presencial voluntaria de resposta longa proponse para acadar a cualificación de sobresaliente ou MH; trátase de desenvolver un tema ou un comentario de texto para o desenvolvemento da cal poderanse consultar durante a realización do exercicio cantos documentos se consideren de interese. Terá lugar na data da proba final oficial do cuadrimestre.
Nesta data final oficial terá lugar tamén unha proba de avaliación/recuperación para todas aquelas persoas que non acadasen unha avaliación continua positiva da parte teórica a través das probas por temas. Neste caso será unha mestura de preguntas de resposta longa e curta. En ambos casos disporase de dúas horas para a súa realización |
O valor desta proba é do 20 |