Elementos básicos da linguaxe plástica I |
O punto
A liña
O plano |
A didáctica da cor |
Cómo ensinar a cor
Proxectos de traballo sobre a cor
|
¿Qué predica o curriculum de educación infantil? |
A Área de Expresión Plástica. Obxectivos, contidos, metodoloxía, avaliación
Proxecto de Traballo: Narrativas Autobiográficas en torno a Arte, a Mestr@ e a Infancia
|
O concepto creatividade |
Mitos sobre a creatividade
Definición de creatividade
O papel da imaxinación na creación
Pensamento converxente vs. pensamiento diverxente
Teoría das intelixencias múltiples de Gardner
Debuxar co lado dereito do cerebro
|
Teorías e Investigacións sobre o desenrolo creativo do nen@ |
Revisión dos antigos modelos dos estadios de: P. Luquet, P. Piaget, V. Lowenfeld, R. Arnheim, R.Kellog...
Investigacións actuais dende o socioconstructivismo crítico
|
Novos espazos e soportes para a arte: o
concepto arte ampliada.
Traballo de campo na Illa das Esculturas |
A Arte a partires dos anos 60
Novos espazos
O papel do espectador
O cuestionamiento da durabilidade
Artistización do cotiá, o enfriamento da aura
Arte para tocar e comer... |