Código |
Descrición |
A27 |
CE17: Capacidade para implantar estratexias de TI aliñadas coa estratexia da organización e os clientes, con criterios de eficiencia e calidade, respetando a regulación, estándares e modelos de boas prácticas. |
B1 |
CT1: Desenvolver un espíritu innovador e emprendedor |
B2 |
CT2: Capacidade para a dirección de equipos e organizacións |
B3 |
CT3: Capacidade de liderazgo |
B4 |
CT4: Capacidade de comunicar coñecemento e conclusións a públicos especializados e non especializados, de maneira oral e escrita. |
B5 |
CT5: Capacidade de traballo en equipo |
B6 |
CT6: Habilidades de relacións interpersonales |
B7 |
CT7: Capacidade de razoamento crítico e creatividade |
B8 |
CT8: Responsabilidade e compromiso ético no desempeño da actividade profesional |
B9 |
CT9: Respeto e promoción dos dereitos humáns, os principios democráticos, os principios de igualdade entre homes e mulleres, de solidaridade, de accesibilidade universal e deseño para todos. |
B10 |
CT10: Orientación á calidade e á mellora continua |
B11 |
CT11: Capacidade de aprendizaxe autónomo |
B12 |
CT12: Capacidade para resolver problemas en entornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos ou multidisciplinares. |
B13 |
CT13: Capacidade para integrar coñecementos e enfrentarse á complexidade de formular xuicios a partires dunha información incompleta. |