Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
(1a) Conceptualizar, deseñar, desenvolver e avaliar a interacción persoa-ordenador de productos, sistemas e servizos informáticos |
|
A1
|
|
(1b) Aprender novos coñecementos e técnicas axeitados para a concepción, o desenvolvemento ou a explotación de sistemas software intelixentes e adaptables |
|
A2
|
|
(1c) Poder deseñar e avaliar sistemas software interactivos intelixentes e adaptables |
|
A3
|
|
(2a) Comprender e aplicar coñecementos teóricos avanzados de computación no desenvolvemento de sistemas software intelixentes e adaptables |
|
A7
|
|
(2b) Aplicar métodos matemáticos, estatísticos e de intelixencia artificial para especificar, deseñar e desenvolver sistemas intelixentes e sistemas baseados no coñecemento |
|
A8
|
|
(2c) Utilizar e desenvolver metodoloxías, métodos, técnicas, programas de uso específico, normas e estándares |
|
A9
|
|
(2d) Adquirir unha formación axeitada en: aplicacións da análise numérica en inxeñería; técnicas de simulación e optimización en software; análise e desenvolvemento de sistemas intelixentes; aprendizaxe automático e minería de datos |
|
A10
|
|
(2e) Atopar, inferir e investigar solucións algorítmicas a problemas, comprendendo a idoneidade e complexidade das solucións necesarias |
|
A11
|
|
(2f) Propoñer e xustificar os métodos de representación do coñecemento, da información e de resolución máis axeitados para un problema |
|
A12
|
|
(3a) Vixilar, analizar, recoller e crear tecnoloxías para o desenvolvemento de software intelixente e adaptable, e ser capaz de seleccionar as máis axeitadas |
|
A14
|
|
(3b) Dar solución a problemas de integración de sistemas e servizos software en función das estratexias, estándares e tecnoloxías dispoñibles |
|
A15
|
|
(3c) Estudiar o sistema software actual e analizar e idear mellores medios para levar a cabo os mesmos obxectivos ou outros adicionais |
|
A16
|
|
(5a) Incorporar procesos de investigación e innovación de sistemas software intelixentes e adaptables nas distintas áreas dunha organización, explicando os beneficios que aporta a súa aplicación |
|
A21
|
|
(5b) Concebir, desenvolver e avaliar sistemas software intelixentes e adaptables cos niveles de calidade esixidos |
|
A22
|
|
(5b) Concebir, desenvolver e avaliar sistemas software intelixentes e adaptables cos niveles de calidade esixidos |
|
A24
|
|
(7a) Comprender e aplicar os novos coñecementos adquiridos no funcionamento e organización de Internet, software intermediario e servizos |
|
A26
|
|
(7b) Aplicar técnicas de minería de datos e algoritmos de busca heurísticos con aplicacións a problemas de clasificación, simulación e optimización en sistemas intelixentes |
|
A27
|
|
I2 Capacidade de organización e planificación |
|
|
B1
|
I1 Capacidade de análise, síntese e avaliación |
|
|
B2
|
I3 Capacidade de comunicación oral e escrita na lingua nativa |
|
|
B3
|
I4 Capacidade de comunicación efectiva en inglés |
|
|
B4
|
I5 Capacidade de abstracción |
|
|
B5
|
I6 Capacidade para argumentar e xustificar lóxicamente as decisións tomadas e as opinións |
|
|
B6
|
I7 Capacidade de buscar, relacionar e estructurar información provinte de diversas fontes e de integrar ideas y coñecementos |
|
|
B7
|
I8 Capacidade de resolver problemas |
|
|
B8
|
I9 Capacidade de tomar decisións |
|
|
B9
|
P1 Capacidade de actuar autónomamente |
|
|
B10
|
P2 Capacidade de traballar en situacións de falta de información e/ou baixo presión |
|
|
B11
|
P3 Capacidade de dirixir, planificar, supervisar e traballar en equipo |
|
|
B12
|
P4 Capacidade de relación interpersoal |
|
|
B13
|
S1 Razoamento crítico |
|
|
B14
|
S2 Compromiso ético e democrático |
|
|
B15
|
S3 Aprendizaxe autónomo |
|
|
B16
|
S4 Adaptación a novas situacións |
|
|
B17
|
S5 Creatividade |
|
|
B18
|
S6 Liderazgo |
|
|
B19
|
S7 Ter iniciativa e ser resolutivo |
|
|
B20
|
S8 Espíritu emprendedor e ambición profesional |
|
|
B21
|
S9 Ter motivación pola calidade e a mellora continua |
|
|
B22
|