Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
(1b) Aprender novos coñecementos e técnicas axeitados para a concepción, o desenvolvemento ou a explotación de sistemas software intelixentes e adaptables |
|
A2
|
|
(1d) Propoñer, deseñar e realizar probas que verifiquen a validez funcional, a integridade dos datos e da interface de comunicación, e o rendemento de software intelixente e adaptable |
|
A4
|
|
(1e) Deseñar, escribir, avaliar e probar código nunha linguaxe de programación axeitada á resolución de problemas de elevada dificultade algorítmica |
|
A5
|
|
(2a) Comprender e aplicar coñecementos teóricos avanzados de computación no desenvolvemento de sistemas software intelixentes e adaptables |
|
A7
|
|
(2b) Aplicar métodos matemáticos, estatísticos e de intelixencia artificial para especificar, deseñar e desenvolver sistemas intelixentes e sistemas baseados no coñecemento |
|
A8
|
|
(2c) Utilizar e desenvolver metodoloxías, métodos, técnicas, programas de uso específico, normas e estándares |
|
A9
|
|
(2d) Adquirir unha formación axeitada en: aplicacións da análise numérica en inxeñería; técnicas de simulación e optimización en software; análise e desenvolvemento de sistemas intelixentes; aprendizaxe automático e minería de datos |
|
A10
|
|
(2e) Atopar, inferir e investigar solucións algorítmicas a problemas, comprendendo a idoneidade e complexidade das solucións necesarias |
|
A11
|
|
(2f) Propoñer e xustificar os métodos de representación do coñecemento, da información e de resolución máis axeitados para un problema |
|
A12
|
|
(2f) Propoñer e xustificar os métodos de representación do coñecemento, da información e de resolución máis axeitados para un problema |
|
A13
|
|
(2f) Propoñer e xustificar os métodos de representación do coñecemento, da información e de resolución máis axeitados para un problema |
|
A18
|
|
(4b) Coñecer, comprender, aplicar e combinar teorías, métodos, técnicas e ferramentas da estatística para analizar, modelar, manipular e deseñar elementos e sistemas software intelixentes e adaptables
|
|
A19
|
|
I2 Capacidade de organización e planificación
|
|
|
B1
|
I3 Capacidade de comunicación oral e escrita na lingua nativa
|
|
|
B3
|
I4 Capacidade de comunicación efectiva en inglés
|
|
|
B4
|
I5 Capacidade de abstracción
|
|
|
B5
|
I6 Capacidade para argumentar e xustificar lóxicamente as decisións tomadas e as opinións
|
|
|
B6
|
I7 Capacidade de buscar, relacionar e estructurar información provinte de diversas fontes e de integrar ideas y coñecementos
|
|
|
B7
|
I8 Capacidade de resolver problemas
|
|
|
B8
|
I9 Capacidade de tomar decisións |
|
|
B9
|
P1 Capacidade de actuar autónomamente |
|
|
B10
|
P3 Capacidade de dirixir, planificar, supervisar e traballar en equipo
|
|
|
B12
|
P2 Capacidade de traballar en situacións de falta de información e/ou baixo presión
|
|
|
B11
|
P4 Capacidade de relación interpersoal
|
|
|
B13
|
S1 Razoamento crítico
|
|
|
B14
|
S3 Aprendizaxe autónomo
|
|
|
B16
|
S5 Creatividade
|
|
|
B18
|
S7 Ter iniciativa e ser resolutivo
|
|
|
B20
|