Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Conceptualizar, deseñar, desenvolver e avaliar a interacción persoa-ordenador de productos, sistemas e servizos informáticos |
|
A1
|
|
Aprender novos coñecementos e técnicas axeitados para a concepción, o desenvolvemento ou a explotación de sistemas software intelixentes e adaptables |
|
A2
|
|
Poder deseñar e avaliar sistemas software interactivos intelixentes e adaptables |
|
A3
|
|
Propoñer, deseñar e realizar probas que verifiquen a validez funcional, a integridade dos datos e da interface de comunicación, e o rendemento de software intelixente e adaptable |
|
A4
|
|
Deseñar, escribir, avaliar e probar código nunha linguaxe de programación axeitada á resolución de problemas de elevada dificultade algorítmica |
|
A5
|
|
Interpretar, analizar, valorar e crear novos conceptos, usos e desenvolvementos tecnolóxicos relacionados coa informática e a súa aplicación, usando os fundamentos teóricos para o desenvolvemento de sistemas software intelixentes e adaptables |
|
A6
|
|
Comprender e aplicar coñecementos teóricos avanzados de computación no desenvolvemento de sistemas software intelixentes e adaptables |
|
A7
|
|
Aplicar métodos matemáticos, estatísticos e de intelixencia artificial para especificar, deseñar e desenvolver sistemas intelixentes e sistemas baseados no coñecemento |
|
A8
|
|
Utilizar e desenvolver metodoloxías, métodos, técnicas, programas de uso específico, normas e estándares |
|
A9
|
|
Adquirir unha formación axeitada en: aplicacións da análise numérica en inxeñería; técnicas de simulación e optimización en software; análise e desenvolvemento de sistemas intelixentes; aprendizaxe automático e minería de datos |
|
A10
|
|
Atopar, inferir e investigar solucións algorítmicas a problemas, comprendendo a idoneidade e complexidade das solucións necesarias |
|
A11
|
|
Ter capacidade para o modelado teórico, cálculo e simulación en centros tecnolóxicos e de enxeñería de empresa, particularmente en tarefas de investigación, desenvolvemento e innovación en sistemas software intelixentes e adaptables |
|
A17
|
|
Coñecer, comprender, aplicar e combinar teorías, métodos, técnicas e ferramentas da matemática discreta, a lóxica, o álxebra e o análise matemático para analizar, modelar, manipular e deseñar elementos e sistemas software intelixentes e adaptables |
|
A18
|
|
Coñecer, comprender, aplicar e combinar teorías, métodos, técnicas e ferramentas da estatística para analizar, modelar, manipular e deseñar elementos e sistemas software intelixentes e adaptables |
|
A19
|
|
Aplicar os coñecementos adquiridos e resolver problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos e multidisciplinares, sendo capaces de integrar estos coñecementos |
|
A25
|
|
I1 Capacidade de análise, síntese e avaliación |
|
|
B2
|
I5 Capacidade de abstracción |
|
|
B5
|
I8 Capacidade de resolver problemas |
|
|
B8
|
P1 Capacidade de actuar autónomamente |
|
|
B10
|
S1 Razoamento crítico |
|
|
B14
|
S3 Aprendizaxe autónomo |
|
|
B16
|
S5 Creatividade |
|
|
B18
|
S7 Ter iniciativa e ser resolutivo |
|
|
B20
|