Guia docente 2013_14
Facultad de Ciencias de la Educación
Máster Universitario en Investigación Psicosocioeducativa con Adolescentes en Contextos Escolares
 Materias
  Intervención Social con Población Emigrante
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Traballos tutelados Enténdese que a participación activa na clase será suficiente para establecer unha avaliación continua do alumnado que lle permita acadar o “aprobado”. As notas específicas estableceranse a partir da avaliación do traballo entregado.

É importante lembrar que os traballos serán avaliados non tanto por presentar “propostas ideais” de intervención social con poboación inmigrante senón, polo contrario, pola capacidade dos alumnos de detectar carencias na súa proposta e expresar as dificultades reais que consideran que conlevaría unha proposta de tal tipo (en definitiva non se trata de facer a “mellor” proposta senón de comprender a necesidade das intervencións integrais con equipos interdisciplinares que cooperen con tódolos axentes sociais involucrados coa inmigración).
ate o 100% da nota
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
<p> Os alumnos que non poidan asistir a polo menos a metade das sesións programadas terán que porse en contacto coa profesora para valorar unha titorización persoalizada.<br />No caso de non presentar o traballo tutelado ou de facelo con insuficiente calidade, este repetirase na seguinte convocatoria.</p>
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000