Guia docente 2013_14
Facultad de Ciencias de la Educación
Máster Universitario en Investigación Psicosocioeducativa con Adolescentes en Contextos Escolares
 Materias
  Intervención Social con Población Emigrante
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Traballos tutelados O estudante, de xeito individual ou en grupo, elabora un documento sobre a temática da materia. Estas clases non serán presenciais. Servirán para que cada alumno, individualmente ou en grupos de tres persoas como máximo, elabore un traballo, dende unha perspectiva profesional particular, consistente en planificar unha intervención social cun colectivo específico de inmigrantes nun territorio definido (pódese limitar ademáis a un ámbito concreto: unha escola, un centro sanitario, unha asociación de tempo libre, etc)
Sesión maxistral Nas clases teóricas/presenciais presentaránse os contidos principais do curso a través de exposicións maxistrais que se irán alternando con outras técnicas: torbellino de ideas, análise de textos, debates dirixidos, etc.
Nas sesión maxistrais tamén se explicará como planificar un proxecto de intervención social
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000