Guia docente 2013_14
Facultad de Ciencias de la Educación
Máster Universitario en Investigación Psicosocioeducativa con Adolescentes en Contextos Escolares
 Materias
  Intervención Social con Población Emigrante
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Analizar a documentación, os métodos e as técnicas de investigación
saber
saber facer
A1
A9
A20
B1
B2
Analizar la documentación, los métodos y las técnicas de investigación
saber
saber facer
A1
A9
A20
B1
B2
Adquirir as habilidades necesarias para reflexionar e analizar os fenómenos migratorios de xeito que se poida fundamentar un proxecto de intervención social con poboación inmigrante dende a especialidade de cada estudante.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A14
A31
A33
Fomentar a capacidade para deseñar, aplicar e avaliar proxectos e programas de intervención psico-socioeducativa
saber
saber facer
Saber estar / ser
A22
A23
A24
A25
A26
A27
B1
B2
B3
B4
Fomentar la capacidad para diseñar, aplicar y avaluar proyectos y programas de intervención psico-socioeducativa
saber
saber facer
Saber estar / ser
A22
A23
A24
A25
A26
A27
B1
B2
B3
B4
Procurar que ó alumnado tome conciencia da complexidade dos fenómenos migratorios, das súas implicacións e das problemáticas que se lle asocian así como dos prexuizos e tópicos sobre ela. Preténdese ademáis potenciar actitudes de flexibilidade persoal e ideolóxica para enfrentarse cos problemas sociais asociados á inmigración. E fomentar actitudes de innovación e creatividade para a intervención social nun contexto de traballo en equipo. Implicación y compromiso
Saber estar / ser
A12
Multiculturalismo, convivencia escolar e social e menores en risco de exclusión
saber
saber facer
Saber estar / ser
A16
B4
Multiculturalismo, convivencia escolar y social y menores en riesgo de exclusión
saber
saber facer
Saber estar / ser
A16
B4
Resposta organizativa e educativa na diversidade: necesidades específicas de apoio educativo
saber
saber facer
A15
B1
B2
Respuesta organizativa y educativa en la diversidad: necesidades específicas de apoyo educativo y situaciones de dependencia
saber
saber facer
A15
B1
B2
Elaborar proxectos e programas para a educación global e a atención en e para a diversidade
saber
saber facer
A19
B3
B4
Elaborar proyectos y programas para la educación global y la atención en y para la diversidad
saber
saber facer
A19
B3
B4
Ser competente no dominio dos métodos e técnicas de intervención psico- socioeducativa
saber
saber facer
A40
A41
A42
B1
Ser competente en el dominio de los métodos y técnicas de intervención psico- socioeducativa
saber
saber facer
A40
A41
A42
B1
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000