Guia docente 2013_14
Facultad de Ciencias de la Educación
Máster Universitario en Investigación Psicosocioeducativa con Adolescentes en Contextos Escolares
 Asignaturas
  Intervención con Menores de Familias Separadas
   Evaluación
  Descripción Calificación
Debates
Considerase o nivel e a calidade de intervención do alumnado
20
Trabajos tutelados
O alumnado realizará un traballo en grupo, o cal tutorizará as profesoras para coñecer a aportación e o esfuerzo de cada alumno
30
Tutoría en grupo
Na tutoria en grupo asesoraselles e resolvense todas as dubidas que poidan ter sobre os traballos que teñen que realizar en grupo; do mesmo senso establecese o grao de aportación de cada alumno ao traballo.
Os datos recollidos sobre cada alumno, así como o traballo grupal realizado, utilizanse para establecer a nota do traballo tuteledo
Trabajos y proyectos Valorarase conxuntamente coas tutorías. 50
 
Otros comentarios sobre la Evaluación
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000