Saber contextualizar ao alumnado xitano (escolarización, absentismo, fracaso escolar, abandono). Comprender a Interación Maioría - -Minoría (percepcións, estereotipos, prexuizos e relacións de poder). Reflexionar sobre os procesos de adaptación e cambio cultural (mecanismos de adaptación e supervivencia). Reflexionar sobre os procesos de adaptación e cambio cultural (mecanismos de adaptación e supervivencia). |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A12 A16
|
B2
|
Comprender os fenómenos da categorización social, e a relación dos estereotipos e prexuizos coa percepción social e discriminación social.Comprender a importancia dos estereotipos e prexuizos como fonte de discriminación e perpetuación de desigualdades sociais e económicas.Apreciar a importancia e a relación dos estereotipos coas actitudes e os prexuizos, así como dos factores explicativos dos mesmos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A3 A16
|
B2
|
Manexar e xestionar a comunicación e o coñecemento, co fin de afianzar a aprendizaxe autónoma
|
|
A5 A10
|
B5
|