2.2. Competencias académicas e profesionais
2.2.1. Competencias disciplinares (saber)
Definir, propoñer e avalia-los contextos de desenvolvemento profesional Sociosanitario en Xeriatría Social.
Promove-la definición dos ámbitos comunitarios e especializados da Intervención Profesional na Xerontoloxía, e o manexo das respostas precisas ante necesidades das persoas.
Aporta-los recursos e coñecementos para desenvolver Programas de Intervención Social para Persoas Maiores, Coidadores en Programas e Centros de Atención Xeriátrica.
2.2.2. Competencias instrumentais
Adestra-las técnicas e hábitos de traballo específico cara a prevención do avellentamento e a mellora da vida na vellez, coa práctica da Intervención Social e Sociosanitaria potenciando as capacidades físicas, psíquicas e sociais da Persoa Maior.
Utilizar Guías e Técnicas de Avaliacion das necesidades das persoas Maiores e de Valoración Social de Programas Individualizados de atención
Manexar recursos de Comunicación eficaz con Maiores e Coidadores para a atención social en situacion límite ou de crise.
Avaliar as situacions de risco e as conductas de risco de Coidadores e persoas Maiores côn e sen dependências.
2.2.3. Competencias interpersoais (saber ser e saber estar)
Valorar a realidade e os mitos, estereotipos e limitacións sociais cara a vellez e respectar as crenzas e valores das persoas de idade.
Aprender a respectar a individualidade e diversidade das persoas Maiores e reconocer as limitacions funcionais que forman parte do avellentamento.
Conocer o que resulta normal no proceso de avellentar e de enfermar; e aínda na atención o morrer, para cada persoa e seus familiares.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A18 A19 A20 A23 A24 A25 A26 A27 A28 A29 A30
|
B2 B8 B9 B11 B12 B14 B17
|