2.-Ser capaz de analizar a natureza das relacións entre profesionais, usuarios e as potencialidades e dificultades que as marcan, tendo en conta aspectos relativos ao xénero, a clase e a diversidade cultural e as súas implicacións metodolóxicas |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A8 A9 A12 A14 A28
|
B3 B14 B17 B19 B21 B24
|
4.-Ser capaz de identificar as situacións de risco e crise e priorizar a toma de decisións na aplicación do proceso metodolóxico. |
|
A2 A9 A11 A21
|
B1 B2 B3 B8 B9 B10
|
6.-Ser capaz de analizar e valorar as consecuencias das distintas tomas de decisións no momento de seleccionar e aplicar as diversas opcións metodolóxicas. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A6 A9 A11 A23
|
B1 B2 B3 B8 B9 B10 B16 B17
|
8.-Adquirir habilidades básicas para analizar, contextualizar e avaliar críticamente os textos e documentos científicos relacionados coa teoría e metoloxía da intervención profesional. |
|
A28
|
B1 B2 B3 B8 B18
|
10.-Coñecer e ser capaz de aplicar as diferentes fases do proceso metodolóxico da intervención profesional e a súa interrelación coa teoría, obxeto e fines do Traballo
Social.
|
|
A1 A2 A9 A11 A15
|
B1 B2 B3 B8 B16 B18 B23
|