Ao principio do curso proporáselle ao alumnado un ensino presencial cunha avaliación continua, que constará dunha proba obxectiva ao finalizar cada tema, composta por 15-20 preguntas tipo test. Este tipo de avaliación resulta moi conveniente nunha materia de carácter fundamentalmente metodolóxico como é a que nos ocupa. Iso implica unha verdadeira comprensión dos conceptos teóricos explicados, pois, por unha banda, precisa coñecer o que un termo específico denota e, por outra, traballar co mesmo nunha situación concreta. Deste xeito evítanse, concorrentemente, valoracións nesgadas positivamente como consecuencia dunha mera retención memorística.
45
Para a superación da materia é imprescindible ter realizadas todas as probas. Ata un 45 da nota final.
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas.
Entrega do caderno de prácticas cos casos resoltos.
45
Ata un 45 da nota final.
Outras
Asistencia y participación
10
Outros comentarios sobre a Avaliación
AVALIACIÓN DOS PROCESOS E RESULTADOS DE APRENDIZAXE. CRITERIOS DE AVALIACIÓN
En coherencia coa proposta metodolóxica presentada defendemos unha proposta holística de avaliación. Por unha banda, unha avaliación inicial ou diagnóstica ó inicio de cada unidade temática, mediante a formulación de cuestións abertas relativas ao tema específico que se vai abordar, coa finalidade de sondear os coñecementos previos que os estudiantes teñen. En segundo lugar, apostaremos por unha avaliación de proceso, que nos permita facer un seguimento da aprendizaxe dos estudiantes, dos progresos do grupo e, na medida que sexa posible (polo número de alumnos/as), de cada individuo. Para facer posible esta avaliación faremos uso da observación sistemática, das titorías e da análise de tarefas. E, por último, a avaliación final na que se terán en conta diferentes aspectos, valorados segundo o grado de asistencia e seguimento por parte dos estudiantes, polo que nesta materia contémplanse diferentes opcións para estudiantes asistentes e non asistentes.
1.- Criterios específicos de avaliación para ASISTENTES.
Considéranse alumnas/os asistentes os que asistan a un mínimo do 80% das clases teóricas e do 80% das clases prácticas. As actividades puntuadas son ás seguintes:
1. Probas tipo test (ata 4,5 puntos).
2. Probas de prácticas de execución de tarefas reais e/ou simuladas (ata 4,5 puntos). Estableceranse prazos de entrega consesuados entre o profesor e o alumno/a.
3. Asistencia, participación e actitude nas clases teóricas e prácticas (ata 1 punto). A avaliación da docencia de aula levarase a cabo co seguimento das actividades propostas; a avaliación da docencia de prácticas, mediante control da participación, ademais de calquera outro requisito esixido para o seu desenvolvemento.
É obrigatorio realizar todas ás actividades. Para obter unha avaliación positiva e, en consecuencia, superar a materia será preceptivo alcanzar a nota mínima de 2,25 puntos na primeria e segunda actividade, e de 0,50 puntos na terceira. O non obter estas puntuacións supón non ter alcanzado os obxectivos mínimos da materia na súa totalidade.
2.- Criterios específicos de avaliación para NON ASISTENTES.
Deben falar co profesor nas dúas primeiras semanas de clases. As actividades puntuadas son ás seguintes:
1. Proba global tipo test (ata 5 puntos). A proba será similar ás dos asistentes, e o material será o mesmo.
2. Proba de prácticas de execución de tarefas reais e/ou simuladas (5 puntos). Terá que ser presentada escrita e oralmente ao profesor. Estableceranse prazos de entrega consesuados entre o profesor e o alumno/a.
É obrigatorio realizar todas ás actividades. Para obter unha avaliación positiva e, en consecuencia, superar a materia será preceptivo alcanzar a nota mínima de 2,50 puntos en cada unha das actividades. O non obter estas puntuacións supón non ter alcanzado os obxectivos mínimos da materia na súa totalidade.
3.- Segunda convocatoria.
As competencias non superadas derivadas da totalidade ou de parte ddas probas/actividades obxecto de avaliación, poderán ser recuperadas na convocatoria de Xullo.
NOTA IMPORTANTE: A ficha terase que entregar nas dúas primeiras semanas de clases, deixando constancia do tipo de asistencia elixida e grupo.
AVALIACIÓN DOS PROCESOS E RESULTADOS DE
APRENDIZAXE. CRITERIOS DE AVALIACIÓN
En coherencia coa proposta metodolóxica
presentada, defendemos unha proposta holística de avaliación. En primeiro
lugar, apostamos por unha avaliación inicial ou diagnóstica ao inicio de cada
unidade temática, mediante a formulación de cuestións abertas relativas ao
tema específico que se vai abordar, coa finalidade de sondar os coñecementos
previos que os/as estudiantes teñen. En segundo lugar, apostaremos por unha
avaliación de proceso, que nos permita facer un seguimento da aprendizaxe do alumnado,
dos progresos do grupo e, na medida que sexa posible (polo número de
alumnos/as), de cada individuo. Para facer posible esta avaliación
faremos uso da observación sistemática, das titorías e da análise das
tarefas. E, por último, a avaliación final na que se terán en conta
diferentes aspectos, valorados segundo o grao de asistencia e
seguimento por parte dos/as estudiantes, polo que nesta materia contémplanse
diferentes opcións para os/as alumnos/as asistentes e non asistentes.
1. Criterios específicos de avaliación para alumnos
asistentes
Considéranse alumnas/os asistentes os que
asistan a un mínimo do 80 % das clases teóricas e do 80 % das clases
prácticas. As actividades puntuadas son as seguintes:
1. Probas tipo test (ata 4,5 puntos).
2. Probas de prácticas de execución de tarefas
reais e/ou simuladas (ata 4,5 puntos). Estableceranse prazos de entrega
consesuados entre o profesor e o alumnado.
3. Asistencia, participación e actitude nas
clases teóricas e prácticas (ata 1 punto). A avaliación da docencia de aula
levarase a cabo co seguimento das actividades propostas; a avaliación da
docencia de prácticas, mediante o control da participación, ademais de
calquera outro requisito esixido para o seu desenvolvemento.
É obrigatorio realizar todas as
actividades. Para obter unha avaliación positiva e, en consecuencia, superar
a materia será preceptivo alcanzar a nota mínima de 2,25 puntos na primeria e
segunda actividade, e de 0,50 puntos na terceira. Non obter estas puntuacións
supón non alcanzar os obxectivos mínimos da materia na súa totalidade.
2. Criterios específicos de avaliación para alumnos non
asistentes
Deben falar co docente nas dúas
primeiras semanas de clase. As actividades puntuadas son as seguintes:
1. Proba global tipo test (ata 5 puntos). A
proba será similar á dos asistentes, e o material será o mesmo.
2. Proba de prácticas de executar tarefas
reais e/ou simuladas (5 puntos). Teralla que presentar, escrita e oralmente,
ao profesor. Estableceranse prazos de entrega consesuados entre o profesor e
o alumnado.
É obrigatorio realizar todas as
actividades. Para obter unha avaliación positiva e, en consecuencia, superar
a materia será preceptivo alcanzar a nota mínima de 2,50 puntos en cada unha
das actividades. Non obter estas puntuacións supón non alcanzar os obxectivos
mínimos da materia na súa totalidade.
3. Segunda convocatoria
As competencias non superadas derivadas da
totalidade ou de parte das probas/actividades obxecto de avaliación, poderán
ser recuperadas na convocatoria de xullo.
NOTA IMPORTANTE: A ficha terase que entregar nas dúas primeiras semanas de clase,
deixando constancia do tipo de asistencia elixida e grupo.