Guia docente 2013_14
Facultad de Ciencias de la Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Investigación-acción na práctica socioeducativa
   Contidos
Tema Subtema
1. Orixe e evolución histórica da investigación-acción. O I-A, a súa historia
2. A investigación-acción como metaconcepto. 2.1-Concepto e metaconcepto
2.2.- A IA como metaconcepto
3.Fundamentos. Paradigmas. Finalidade e obxectivos. Principios, características e trazos específicos. 3.1.-Fundamentos
3.2.- Paradigmas
3.3.- Finalidade e obxectivos
3.4.- Principios, características e trazos específicos
4.- Modalidades. Proceso. Modelos. Técnicas e recursos. A análise de datos. Validación de datos. Criterios regulativos de cientificidade. Enfoques 4.1.- Modalidades, proceso e modelos
4.2.- Técnicas e recursos
4.3.- Análise e validación de datos
4.4.-Criterios de cientificidade
4.5.- Enfoques
5. Experiencias de investigación-acción. 5.1.- Experiencias de investigación-acción. Boas prácticas.
6. Elaboración de proxectos e informes de investigación-acción. 6.1.- Proxectos
6.2.- Informes
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000