1. Manexar con criterio os métodos e estratexias de investigación cuantitativa e cualitativa e aplicalas ás realidades *socioeducativas. (7)* E, en particular,
a) Coñecer e aplicar a metodoloxía e as técnicas da Investigación-acción.
*b) Aprender a tratar de mellorar as propias prácticas sociais e/ou educativas así como as situacións e organizacións nas que teñen lugar estas prácticas integrando a investigación, a acción e a formación (modelo de formación permanente e de desenvolvemento persoal e profesional).
*c) Ser capaz de identificar, seleccionar, formular e/ou aplicar os elementos de deseño metodolóxico (problemas diagnosticados en situacións reais, hipóteses de acción, actividades de confirmación ou rexeitamento das mesmas, técnicas de recollida , de análise e de *validación de datos, …) da Investigación-acción axustados a unha determinada situación práctica.
d) Saber investigar sobre a propia práctica introducindo propostas de innovación e xerando coñecementos educativos (teoría) a partir dela co fin de mellorala.
e) Desenvolver a habilidade para manexar correctamente os desafíos derivados dun enfoque de traballo cualitativo nos distintos contextos *socioeducativos.
*f) Ser capaz de deseñar un estudo de Investigación-acción, de levalo a cabo executando as actividades planificadas e de reflexionar *críticamente sobre o que se fixo.
2. Elaborar e interpretar informes técnicos de investigación e avaliación sobre accións, procesos e resultados *socioeducativos. (16)* E, en particular,
a) Ser capaz de elaborar un informe de Investigación-acción. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A7 A16 A17
|
B1 B2 B4 B5 B6 B7
|