Guia docente 2013_14
Facultad de Ciencias de la Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Investigación-acción na práctica socioeducativa
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Manexar con criterio os métodos e estratexias de investigación cuantitativa e cualitativa e aplicalas ás realidades *socioeducativas. (7)* E, en particular, a) Coñecer e aplicar a metodoloxía e as técnicas da Investigación-acción. *b) Aprender a tratar de mellorar as propias prácticas sociais e/ou educativas así como as situacións e organizacións nas que teñen lugar estas prácticas integrando a investigación, a acción e a formación (modelo de formación permanente e de desenvolvemento persoal e profesional). *c) Ser capaz de identificar, seleccionar, formular e/ou aplicar os elementos de deseño metodolóxico (problemas diagnosticados en situacións reais, hipóteses de acción, actividades de confirmación ou rexeitamento das mesmas, técnicas de recollida , de análise e de *validación de datos, …) da Investigación-acción axustados a unha determinada situación práctica. d) Saber investigar sobre a propia práctica introducindo propostas de innovación e xerando coñecementos educativos (teoría) a partir dela co fin de mellorala. e) Desenvolver a habilidade para manexar correctamente os desafíos derivados dun enfoque de traballo cualitativo nos distintos contextos *socioeducativos. *f) Ser capaz de deseñar un estudo de Investigación-acción, de levalo a cabo executando as actividades planificadas e de reflexionar *críticamente sobre o que se fixo. 2. Elaborar e interpretar informes técnicos de investigación e avaliación sobre accións, procesos e resultados *socioeducativos. (16)* E, en particular, a) Ser capaz de elaborar un informe de Investigación-acción.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
A7
A16
A17
B1
B2
B4
B5
B6
B7
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000