Guia docente 2013_14
Facultad de Ciencias de la Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Avaliación de programas socioeducativos
   Contidos
Tema Subtema
1. A avaliación de necesidades sociais. 1.1. Concepto de Avaliación de necesidades sociais

1.2. A preocupación respecto das necesidades sociais: unha breve historia

1.3. Clasificación das necesidades sociais

1.4. Fontes de datos sobre avaliación
2. Unha aproximación ós programas de avaliación de necesidades sociais 2.1. Orixe dos programas de avaliación de necesidades sociais

2.2. Exemplos de programas socioeducativos e do interese pola avaliación dos mesmos

2.3. A metodoloxía na avaliación e deseño de programas socioeducativos
3. Profundizando na análise da avaliación de programas socioeducativos 3.1. Algúns aspectos clave previos o deseño e a avaliación de programas

3.2. Experiencias sobresaíntes na avaliación de programas socioeducativos

3.3. Pasado, presente e futuro da avaliación de programas socioeducativos
4. Deseño, efectos esperados e impacto real dos programas socioeducativos: teoría e práctica da avaliación. 4.1. A elección da necesidade social

4.2. Planificación de metas ou obxectivos da intervención.

4.3. Anticipando os puntos clave da avaliación do programa de intervención.

4.4. Comprobando resultados e reiniciando a espiral de estudo.
5. O futuro da avaliación de programas socioeducativos 5.1. Posibilidades e limitacións dos programas socioeducativos e da súa avaliación.

5.2. Que se atisba no horizonte?

5.3. Reflexións e conclusións finais
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000