Guia docente 2013_14
Facultad de Ciencias de la Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Intervención socioeducativa nas condutas aditivas
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Actividades introdutorias Presentación do docente e do programa da materia. Avaliación inicial de expectativas, coñecementos e actitudes.
Seminarios Actividades enfocadas o traballo sobre un tema específico. Empregaranse como complemento das sexións maxistrais, para desenvolver competencias instrumentais relacionadas con marco teórico da materia.
Titoría en grupo Entrevistas que o alumno/a mantén co profesor da materia para o asesoramento/orientación de actividades da materia (especialmente os traballos tutelados) e do proceso de aprendizaxe.
Sesión maxistral Exposición xeral, por parte do docente, dos contidos da materia e das bases teóricas e/ou directirces do traballo a desenvover polo alumnado. As derradeiras sesión adicaránse ás exposicións, por parte do alumnado, dos seus traballos tutelados.
Traballos tutelados Todo estudante, de xeito individual ou grupal de 2-4 alumnos/as, debe elaborar un traballo sobre unha tema específico da materia. Trátase dunha actividade autónoma do alumnado que inclúe a elección da temática, a procura, revisión e recollida de información, a lectura e manexo de bibliografía, a elaboración do informe do traballo (introducción, desenrolo da temática, conclusións, valoracions persoais, bibliografía, etc.).O alumnado de forma optativa poderá facer outros traballos.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000