Código |
Descrición |
A1 |
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
A4 |
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
A5 |
Coñecer os fundamentos do deseño e uso dos medios, recursos e estratexias para a intervención socioeducativa e incorporalos nos diferentes ámbitos de acción socioeducativa |
A6 |
Comprender a traxectoria da educación social e a configuración do seu campo e identidade profesional, a nivel comunitario, estatal, europeo e internacional |
A7 |
Manexar con criterio métodos e estratexias de investigación cuantitativas e cualitativas, e aplicalas ás realidades socioeducativas |
A15 |
Deseñar, aplicar e avaliar programas para a inserción social e laboral |
A18 |
Ter capacidade para potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidariedade e empatía |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B3 |
Comunicación oral e escrita na/s lingua/s materna/s con apertura a outros códigos lingüísticos, en especial, as linguas cooficiais na comunidade galega |
B4 |
Utilización das TIC no ámbito de estudo e contexto profesional |
B7 |
Dominio de metodoloxías e técnicas educativas, dinamizadoras de asesoramento e orientación |
B8 |
Capacidade crítica e autocrítica |
B9 |
Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos doutras áreas e en distintos contextos |
B10 |
Recoñecemento e respecto de a diversidade e multiculturalidade |
B11 |
Habilidades interpersoais |
B12 |
Compromiso ético |
B20 |
Orientación á calidade |