1ª CONVOCATORIA. DATA DO EXAME: 8 de xaneiro as 10h da mañan. DATA DE REVISIÓN: 30 de xaneiro de 10 a 12h da mañan.
CONVOCATORIA XULLO DATA DO EXAME: 30 de xuño as 16h DATA DA REVISIÓN: 17 de xullo de 10 a 12h da mañan.
CONVOCATORIA FIN DE CARREIRA DATA DO EXAME: 15 de octubre as 10h. DATA DA REVISIÓN: 4 de novembro de 10 a 12h.
ALUMNADO ASISTENTE (con polo menos, unha asistencia do 70% equilibrada nos diferentes tipos de sesións):
- A data tope para a entrega das diferentes actividades, proxecto, exposición, etc. será comunicada oportunamente pola profesora, e entregásense no e-portafolio da plataforma Moodle. Tamén se entregará unha copia en papel dos traballos que se presentaron na plataforma (como copia de seguridade). Para o alumnado de avaliación continua o desenvolvemento do traballo con todas as metodoloxías sinaladas é obrigatorio, así como acudir a clase regularmente (polo menos ao 80% das sesións). O non cuplimiento destes extremos leva non ser cualificado a través da avaliación continua.
-Aqueles estudantes que non acudan a clase con regularidade, considéranse alumnos non presenciais e deberán realizar os traballos e proxecto de forma individaul e non se considerará avaliación continua.
-O alumnado asistente deberá cubrir unha ficha cos seus datos.
ALUMNADO NON ASISTENTE.
-O alumnado non asistente deberá concretar coa profesora os traballos/materiais/etc. a realizar, como máis tarde, no mes de outubro e facer a súa entrega o mesmo día en que realice o exame oficial da 1ª e 2ª convocatoria.
-As datas de realización do exame oficial serán as que figuren no calendario de exames da Facultade.
-O lugar de publicación das cualificacións e da revisión será no taboleiro de anuncios do despacho da profesora responsable e/ou na Plataforma Moodle. A data de revisión sinalarase na listaxe de cualificacións exposto.
TUTORÍAS.
Realizaranse no despacho situado en 2º pavillón, baixo, despacho nº 26 no horario estipulado. De non poder acudir a tutorías presenciais levasen a cabo a través de skype previa cita.
OBSERVACIÓN.
Esta guía docente anticipa as liñas de actuación que levarán a cabo co alumnado na materia, concibíndose con certa flexibilidade; en consecuencia, pode requirir algunha rectificación promovida polo grupo de destinatarios real ou pola relevancia de situacións sobrevindas. Así mesmo, achegarase ao alumnado a información e pautas concretas que sexan necesarias en cada momento do proceso formativo.
|