2.- Dificultade social pola non aceptación do si mesmo, da imaxe persoal e social. |
2.1. Introdución.
2.2. O concepto de personalidade.
2.3. Modelos teóricos no estudo da pesonalidad.
2.4. O desenvolvemento social da personalidade.
2.5. Coñecemento de si mesmo, autoestima e imaxe social. Infancia, adolescencia e mocidade.
2.6. Evolución do coñecemento de si mesmo, autoestima e imaxe social.
2.7. Factores de risco e vulnerabilidade no desenvolvemento da personalidade, o coñecemento de si mesmo e a autoestima.
2.8. Coñecemento de si mesmo e autoestima en nenos, adolescentes e mozos en dificultade social. |
4.- Dificultade social por presentar deficiencias e discapacidades. |
4.1. Introdución.
4.2. Atraso mental leve.
4.3. Trastornos da linguaxe expresiva e comprensiva, tartamudeo e mutismo selectivo.
4.4. Trastorno disocial e trastorno límite de personalidade.
4.5. Trastornos interiorizados en nenos e adolescentes: ansiedade e depresión. |
5.- Dificultade social por pertenza a minorías étnicas e culturais. |
5.1. Introdución.
5.2. Concepto de etnia e cultura.
5.3. Mundo *relacional e multicultural.
5.4. Estereotipos, prexuízos, tópicos, *etnocentrismos.
5.5. Os barrios monoculturales.
5.6. Separación cultural do grupo de iguais.
5.7. Aculturación.
5.8. Os menores educados interculturalmente.
5.9. Os conflitos entre educacións multiculturais e interculturais.
5.10. Os menores estranxeiros non acompañados |
6.- Dificultade social por uso inadecuado de TIC. |
6.1. Introdución.
6.2. Fenda dixital xeracional e dificultade social infantojuvenil no uso de TIC.
- Ciberacoso
- Ciberbullying
- Grooming
- Chaturbarsing
- Adiccións en rede |
8.- Atención socioeducativa á infancia, adolescencia e mocidade en dificultade social. |
8.1. Introdución.
8.2. Modelos teóricos de intervención.
8.3. Proceso de intervención en situacións de dificultade social.
8.4. Traballo en rede. |