Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Adquirir e consolidar hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma, creativa e cooperativa, e promovelos nos estudantes desde a participación e o esforzo individual (Proxecto Tuning) |
|
A10
|
B9 B17 B20
|
2. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación |
|
A1 A12
|
B3
|
3. Comprender, respectar e promover a diversidade lingüística e cultural de España e de Europa,
e contribuír á planificación e xestión críticas de tal diversidade (2006/962/CE) |
|
A3 A5
|
B7 B10 B12 B19
|
4. Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar, con especial atención ao impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas, e á multiculturalidade e interculturalidade(ECI/3854/2007) |
|
A3 A7 A8
|
B1 B7 B13
|
5. Asumir a comunicación lingüística como ferramenta básica de regulación da conduta (RD 1630/2006), e motor da resolución pacífica de conflitos na comunidade escolar (RD 1513/2006) |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A5 A7
|
B7 B11 B14
|
6. Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación na aula, así como dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia (ECI/3854/2007 e ECI/3857/2007) |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A5
|
B2 B3 B7 B11
|
7. Mellorar a capacidade de lectura e escritura, en canto compoñentes esenciais, á beira do cálculo, das competencias crave e ferramentas necesarias para reforzar a educación e o rendemento do profesorado (COM(2008) 425 final) |
|
A3
|
B1 B3 B13
|
8. Comprender o paso da oralidad á escritura e coñecer os diferentes rexistros e usos da lingua ((ECI/3857/2007) |
|
A4
|
B3 B11 B12 B16
|
9. Saber expresarse en español con fluidez e precisión e poder facer un uso flexible de devandito
idioma para fins sociais, académicos e profesionais (ECI/3854/2007 e ECI/3857/2007-MCERL) |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A3
|
B3 B11 B12 B16
|
10. Ser capaz de comprender unha ampla variedade de textos extensos, así como de recoñecer neles sentidos implícitos e facer valoracións críticas (ECI/3854/2007 e ECI/3857/2007-MCERL) |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A8 A9
|
B1 B3 B7 B13 B15 B17
|
11. Poder producir desde o español textos claros, ben estruturados e detallados sobre
temas de certa complexidade, mostrando un uso correcto dos mecanismos de organización, articulación e cohesión do texto (ECI/3854/2007 e ECI/3857/2007-MCERL) |
|
A10
|
B3 B11 B15 B17 B18 B20
|
12. Adquirir formación literaria, con especial atención ao uso da literatura na educación infantil (ECI/3854/2007 e ECI/3857/2007) |
|
A1 A8 A10
|
B3 B10 B11 B12 B14 B17 B19
|
13. Coñecer [e avaliar] o currículo escolar das linguas e a literatura (ECI/3857/2007) |
|
A1 A8 A10
|
B1 B16 B17 B20
|