Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3
|
B1 B2 B3 B9 B13
|
2. Favorecer as capacidades de fala e escrita. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A11
|
B1 B3 B11 B13 B15 B16 B17
|
3. Coñecer e dominar técnicas de expresión oral e escrita para mellorar as competencias orais e escritas e, especialmente, para mellorar a redacción de textos académicos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A12
|
B1 B2 B3 B7 B13 B15 B16 B17
|
4. Falar, ler escribir correcta e axeitadamente en galego. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A7
|
B1 B3 B13 B15 B16 B17
|
5. Coñecer os diferentes rexistros e usos da lingua. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A5 A11
|
B1 B3 B5 B9 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B19
|
6. Coñecer as liñas xerais da historia da lingua galega. |
|
A1 A2 A12
|
B1 B3 B7 B8 B13 B15
|
7. Coñecer os rudimentos teóricos para analizar a relación entre lingua e sociedade. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A5
|
B1 B2 B3 B7 B9 B12 B13 B14 B15 B16 B17
|
8. Coñecer a situación lingüística mundial multilingüe e multicultural. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A9
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B10 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19
|
9. Afrontar situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multilingües. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2
|
B1 B4 B7 B8 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B20
|
10. Relacionar a situación lingüística de Galicia coa situación lingüística mundial. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A7
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19
|
11. Coñecer a situación legal, a normalización e a normativización do galego. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A7
|
B1 B2 B3 B7 B8 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19
|
12. Fomentar a eliminación dos prexuízos lingüísticos tanto da escola como da sociedade. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A7
|
B1 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19
|
13. Coñecer a tradición oral e o folclore. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A5
|
B1 B3 B6 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19
|
14. Adquirir formación literaria. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A7 A10
|
B1 B2 B3 B7 B8 B13 B15 B17 B21
|
15. Comprender o feito literario. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3
|
B1 B2 B3 B9 B11 B13 B15 B17 B19 B21
|
16. Coñecer os rudimentos do comentario de texto (narrativo e/ou poético). |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A5 A10 A11
|
B1 B2 B3 B7 B8 B9 B13 B15 B16 B17 B21
|
17. Coñecer a historia da literatura galega para saber contextualizar os textos que se comenten. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A12
|
B1 B2 B3 B7 B8 B13 B14 B15 B16 B17 B21
|
18. Aplicar os conceptos lingüísticos e literarios á análise da realidade galega etendendo á súa especificidade. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3
|
B1 B2 B3 B7 B8 B9 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B21
|