Guia docente 2013_14
Facultad de Ciencias de la Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Educación: Organización do centro escolar
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Titoría en grupo Durante a realización das titorías en grupo aténdese ao estudante na súa aprendizaxe segundo os seus perfís diferenciados e individualizados. No seu desenvolvemento realizarase unha avaliación continua e formativa empregando os procedementos de:
Observación (rexistros, listas de control, etc.)
15
Hasta un 15
Seminarios Na avaliación desta actividade terase en conta a búsqueda de documentación, lecturas e intervencións realizadas. 20
Hasta un 20
Traballos de aula Teranse en conta os seguintes criterios:
1. Aspectos formales (15%)
2. Calidade dos traballos (70%)
3. Exposición oral e resposta as preguntas plantexadas (15%)
20
Hasta el 20
Sesión maxistral Como actividade avaliadora ten por obxecto avaliar as actividades e tarefas realizadas durante a súa execución. Para iso empregaranse os procedementos de:
Preguntas intercaladas durante o desenvolvemento da lección.
Técnicas de autoavaliación.
Informes sobre actividades realizadas.
25
Hasta un 25
Probas de tipo test Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades. Para aprobar é necesario obter o 60% das respostas correctas. 20
Hasta el 20
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

De non ter superada a materia, as competencias non adquiridas serán avaliadas na convocatoria de xullo. 


No seguinte enlace pódese consultar  día/hora/lugar do examen (apartado datas exames):


 http://webs.uvigo.es/educacion-ou/web/index.php




Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000