Guia docente 2013_14
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Máster Universitario en Xestión Empresarial do Deporte
 Materias
  Patrocinio e Marketing Deportivo
   Bibliografía. Fontes de información
-Agudo, A. (2003). Mercadotecnia de fútbol. Editorial Pirámide-Esic.

-Campos, C. (1997). Mercadotecnia e Patrocinio Deportivo. Barcelona: GPE

-Campos, C. (2004). Dirección e Mercadotecnia de Servizos Deportivos. GPE, Barcelona

-Desbordes, M.; Ohl, F. e Tribou. (2001). Estratexias da Mercadotecnia Deportiva. Análise do consumo deportivo. Editorial Paidotribo. Barcelona.

-Mullin, B.J.; Hardy, S.; Sutton, W.A. (2001). Mercadotecnia deportiva. Barcelona, Paidotribo. 

-Sánchez Buján, P. (2000). Mercadotecnia deportiva. A clave do éxito na xestión dos centros de actividade física e 

recreativa, Madrid.

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000