Guia docente 2013_14
Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo
Grao en Turismo
 Materias
  Prácticas en empresas
   Competencias de titulación
Código Descrición
A11 Analizar e avaliar os impactos xerados polo turismo
A12 Identificar os procesos operativos en empresas turísticas.
A13 Comprender o comportamento das persoas en empresas turísticas e aplicar as técnicas e métodos de dirección de persoal
A14 Avaliar alternativas de planificación, dirección e control de empresas turísticas, así como saber tomar decisións estratéxicas.
A15 Desempeñar actividades profesionais en inglés dentro do sector turístico
A16 Orientación do servizo ao cliente
A19 Ser capaz de analizar, sintetizar e administrar datos derivados das observacións usando os fundamentos técnicos cuantitativos e de predición
A22 Dominio do inglés e perfeccionamento e intensificación, como mínimo, dunha segunda lingua estranxeira
A23 Capacidade de comunicación oral e escrita.
A24 Mobilidade e adaptabilidade a diferentes medios e situacións
A25 Capacidade de traballo en equipo, así como a nivel individual
A27 Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo.
B1 Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos.
B2 Compromiso ético
B3 Creatividade
B4 Iniciativa empresarial
B5 Motivación por a calidade.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000