Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Adquirir conceptos, procedementos e estratexias de Análise Matemática que teñan aplicación en Informática. |
|
A1 A3
|
B3 B16 B18
|
Motivación para a aprendizaxe autónoma. |
|
|
B13
|
Aplicar a Análise Matemática a problemas da Informática e a problemas que poidan ser tratados por vía computacional. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3
|
B13 B18
|
Actitude positiva para o traballo en grupo. |
|
|
B9
|
Entender o razoamento matemático para ler, comprender e construír argumentos matemáticos. |
|
A3
|
B16
|
Capacidade para formular e resolver problemas. |
|
|
B6
|
Saber usar de forma apropiada teorías, procedementos e ferramentas matemáticas no desenvolvemento profesional. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1
|
B7
|
Adquisición de espírito crítico. |
|
|
B11
|
Saber prolongar as teorías de base ata as aplicacións que lle interese. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1
|
B5 B20
|
Capacidade de síntese e análise de información. |
|
|
B1
|
Habilidade para manexar ferramentas informáticas. |
|
|
B4
|
Saber utilizar e interpretar ferramentas de software matemático. |
|
A4
|
|
Capacidade para expoñer e presentar traballos de forma oral e escrita. |
|
|
B3
|
Desenvolver capacidades para determinar os requisitos que condicionan a posibilidade de atopar solucións a problemas concretos. |
|
A1 A3
|
B1 B2 B5 B7 B8
|
Coñecer os conceptos relativos á teoría de funcións de varias variables necesarios para interpretar e modelar aqueles problemas nos que interveñen multitude de causas e efectos. |
|
A3
|
|
Identificar e analizar criterios e especificacións adecuados a problemas concretos. |
|
A3 A12
|
|
Coñecer os conceptos da teoría de ecuacións diferenciais para interpretar e resolver os problemas xerados nas ciencias e a técnica. |
|
A3
|
|
Saberlles buscar solucións algorítmicas aos problemas que foran formulados e valorar a idoneidade das respostas. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A12
|
B1 B8 B10
|
Coñecer os modelos de resolución de problemas para os quen non hai solución a través de métodos exactos. |
|
A3
|
|
Ter iniciativa para propoñer alternativas a solucións xa atopadas. |
|
|
B8
|
Representar a realidade mediante a descrición estatística de datos de mostraxes, efectuar estimacións e tomar decisións baseándose nelas. |
|
A3
|
|
Obter habilidades de aprendizaxe necesarias para estudos posteriores. |
|
|
B7 B18
|
Presentar e resolver problemas de cálculo que involucren funcións de varias variables ou ecuacións diferenciais. |
|
A3
|
|
Argumentar e xustificar loxicamente opinións e decisións. |
|
|
B10
|
Utilizar os métodos numéricos para a resolución de ecuacións, integrais definidas e problemas de valor inicial. |
|
A3
|
|
Ser capaz de comunicar con efectividade ideas e proxectos. |
|
|
B1 B2
|
Utilizar os métodos estatísticos para identificar e describir aspectos da realidade que involucren o azar. |
|
A3
|
|