|
A2 |
Comprender a interrelación entre Dereito, economía e sociedade. |
|
A4 |
Coñecer a incidencia dos distintos poderes públicos (lexislativo, executivo e xudicial) no exercicio dos dereitos e liberdades dos cidadáns, especialmente os relacionados coa actividade económica e empresarial. |
|
A6 |
Pór en valor o principio constitucional de igualdade, moi especialmente no referente á non discriminación sexual e á proteción das persoas con minusvalías. |
|
A8 |
Coñecemento especializado das bases conceptuais e das políticas de regulación para a competencia |
|
A10 |
Ser capaz de localizar defectos e propor melloras no Ordenamento xurídico. |
|
A12 |
Ser capaz de construír e defender oralmente e por escrito construcións xurídico-intelectuais orixinais |
Seleccione B
|
Código |
Resultados de Formación y Aprendizaje Transversales |
|
B1 |
Dotar de coñecemento necesario para desenvolver a súa posterior carreira investigadora |
|
B2 |
Recibir a formación conceptual e metodológica precisa para a investigación. |
|
B3 |
Capacidade de síntese e análise. |
|
B4 |
Capacidade de aprender. |
|
B5 |
Capacidade de xestión da información. |
|
B6 |
Capacidade para autoorganizarse e planificar a curto e medio prazo. |
|
B7 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B8 |
Aplicar pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B9 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B10 |
Preocupación pola calidade. |
|
B11 |
Capacidade de traballar en equipo e coordinar grupos de traballo. |
|
B12 |
Comportarse de forma ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional |
|
B13 |
Traballar desde unha perspectiva comparada, utilizando información comparada. |
|
B14 |
Capacidade para aplicar a transversalidade do principio de igualdade no ámbito investigador e profesional |