Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
(*)Coñecer e valorar as necesidades nutricionais das persoas sas e con problemas de saúde ao longo do ciclo vital, para promover e reforzar pautas de conduta alimentaria saudable. |
|
A5
|
|
(*)Identificar os nutrientes e os alimentos en que se atopan. |
|
A6
|
|
(*)Identificar os problemas nutricionais máis habituais e seleccionar as recomendacións dietéticas adecuadas. |
|
A7
|
|
(*)Utilizar estratexias e habilidades que permitan unha comunicación efectiva con pacientes, familias e grupos sociais, así como a expresión das súas preocupacións e intereses. |
|
A12
|
|
(*)Coñecer as indicacións *nutricionales en estado *patologico no maior |
|
A11
|
|
(*)Dirixir, avaliar e prestar os coidados integrais de enfermaría, ao individuo, á familia e á comunidade. |
|
A19
|
|
(*)saber *relaizar o plan de coidados de *enfermeria no maior, aplicando os *metodos de valoración (*valoracion *geriatrica *integral) indicados no paciente maior |
|
A17
|
|
(*)Comprender a función e actividades e actitude cooperativa que o profesional deberá desenvolver nun equipo de Atención Primaria de Saúde. |
|
A21
|
|
(*)Educar, facilitar e apoiar a saúde e o benestar dos membros da comunidade, cuxas vidas están afectadas por problemas de saúde, risco, sufrimento, enfermidade, incapacidade ou morte. |
|
A27
|
|
(*)Ter unha actitude cooperativa cos diferentes membros do equipo. |
|
A33
|
|
(*)Comprender os cambios asociados ao proceso de envellecemento e a súa repercusión na saúde. |
|
A41
|
|
(*)Identificar as modificacións estruturais, funcionais, psicolóxicas e de formas de vida asociadas ao proceso de envellecer. |
|
A42
|
|
(*)Coñecer os problemas de saúde máis frecuentes nos anciáns |
|
A43
|
|
(*)Seleccionar as intervencións coidadoras dirixidas a tratar ou a previr os problemas de saúde e a súa adaptación á vida diaria mediante recursos de proximidade e apoio á persoa anciá. |
|
A44
|
|
(*)Coñecer o Sistema Sanitario Español. |
|
A45
|
|
(*)Individualizar o coidado considerando a idade, o xénero, as diferenzas culturais, o grupo étnico, as crenzas e valores. |
|
A50
|
|
(*) Coñecer os coidados paliativos e control da dor para prestar coidados que alivien a situación dos enfermos avanzados e terminais |
|
A52
|
|
(*)Utilización dos medicamentos, avaliando os beneficios esperados e os riscos asociados e/ou efectos derivados da súa administración e consumo. |
|
A4
|
|