Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Establecer unha relación empática e respectuosa co paciente e a familia, acorde coa situación da persoa, problema de saúde e etapa de desenvolvemento. |
|
A11
|
|
Aplicar o proceso de enfermaría para proporcionar e garantir o benestar a calidade e seguridade das persoas atendidas. |
|
A17
|
|
Coñecemento relevante e capacidade para aplicar Ciencias básicas e da vida. |
|
A53
|
|
Recoñecer as situacións de risco vital e saber executar manobras de soporte vital básico e avanzado. |
|
A13
|
|
Aplicar o proceso de enfermaría para proporcionar e garantir o benestar a calidade e seguridade das persoas atendidas. |
|
A17
|
|
Coñecer e aplicar os principios que sustentan os coidados integrais de enfermaría. |
|
A18
|
|
Dirixir, avaliar e prestar os coidados integrais de enfermaría, ao individuo, á familia e á comunidade. |
|
A19
|
|
Promover a participación das persoas, familia e grupos no seu proceso de saúde-enfermidade. |
|
A22
|
|
Aplicar os métodos e procedementos necesarios no seu ámbito para identificar os problemas de saúde máis relevantes nunha comunidade. |
|
A25
|
|
Coñecer as alteracións da saúde do adulto, identificando as manifestacións que aparecen nas súas distintas fases. |
|
A28
|
|
Analizar os datos recollidos na valoración, priorizar os problemas do paciente adulto, establecer e executar o plan de coidados e realizar a súa avaliación. |
|
A30
|
|
Realizar as técnicas e procedementos de coidados de enfermaría, establecendo unha relación terapéutica cos enfermos e familiares. |
|
A31
|
|
Seleccionar as intervencións encamiñadas a tratar ou previr os problemas derivados das desviacións de saúde. |
|
A32
|
|
Ter unha actitude cooperativa cos diferentes membros do equipo. |
|
A33
|
|
Coñecer os problemas de saúde máis frecuentes nos anciáns |
|
A43
|
|