Capacidade de análise e síntese das informacións obtidas de diversas fontes.
Capacidade de organización e planificación.
Uso de las tecnoloxías da información e a comunicación para a aproximación as necesidades dos pacientes e para o deseño, aplicación e avaliación dos tratamentos.
Capacidade de traballar de forma eficaz en equipos interdisciplinares, participando e integrándose nos traballos do equipo nas súas vertientes científicas e profesionais, aportando ideas e respetando e
valorando a diversidade de criterios dos membros do equipo.
Capacidade de incorporar á cultura profesional os principios éticos e deontolóxicos, tendo como
prioridade de actuación o compromiso ético.
Capacidade de aplicar os coñecementos adquiridos, adaptándoos as exixencias e particularidades de cada situación e persona.
Capacidade de xerar novas ideas (creatividade).
Capacidade de incorporar a investigación científica e a práctica basada na evidencia como cultura
profesional, actualizando coñecementos e destrezas de manera continua.
Capacidade de desenrolar estratexias de aprendizaxe o longo de toda a vida para que seren capaz de adquirir novos coñecementos, a través do desenrolo do seu propio itinerario académico e profesional.
Capacidade de comunicación oral e escrita no idioma materno, segundo as necesidades do seu campo de estudo e as exixencias de su entorno académico e profesional.
Capacidade de establecer e cumplir os criterios de calidade mais apropiados e emplear metodoloxías e
estratexias de traballo orientadas a mellora continua.
Comprender dende unha perspectiva ontolóxica e epistemolóxica, a evolución dos conceptos
centrais que configuran a disciplina de enfermería, así como os modelos teóricos mais relevantes, aplicando a metodoloxía científica no proceso de coidar e desenrolando os planes de coidados
correspondentes.
Basar as intervencións da enfermería na evidencia científica e nos medios dispoñibles
Establecer mecanismos de avaliación, considerando os aspectos científico–técnicos e os de calidade.
Comprender os elementos principais do proceso de investigación.
Coñecer os diferentes tipos de metodoloxías de investigación.
Manexar diferentes bases de datos para a búsqueda bibliográfica de temas de interese en enfermeria.
Deseñar estratexias metodolóxicas para abordar una investigación segundo o propósito de estudo.
Demostrar coñecementos de bioestatística e capacidade para aplicalos nos distintos tipos de
estudios.
Basear as intervencións da enfermería na evidencia científica e nos medios disponibles.
Coñecer os medios de difusión da investigación biomédica e a lexislación correspondente.
|
|
|
|