Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
3. Diferenciar conceptualmente entre aspectos estructurais (microscopicos) e morfolóxicos(macroscopicos) dos solidos cristalinos e amorfos |
|
A2 A4 A6 A7
|
B3 B9 B12
|
4. Diferenciar entre aspectos estructurais (microscopicos) e morfolóxicos(macroscopicos) dos solidos cristalinos e amorfos. |
|
A1 A9 A12 A15 A16 A17
|
B7 B8 B13 B14 B18
|
5. Comprender as bases da cristalografía xeométrica como medio para a caracterización estrutural dos sólidos cristalinos, incluindo os conceptos basicos como periodicidade e simetría.
|
|
A1 A3 A14
|
B3 B5 B9 B18
|
13. Entender los procesos de intercambio isotópico en sólidos cristalinos y conocer sus aplicaciones para la medida del tiempo geológico y como marcadores de condiciones termodinámicas y cinéticas.
|
|
A1 A7 A8
|
B4 B5 B18
|
10. Adquirir un coñecemento básico sobre os principios para a determinación estrutural mediante diagramas de difracción de raios X |
|
A8 A20 A24
|
B4 B5 B9 B18
|
9. Entender os principios básicos da difracción como técnica para a análise estrutural e os conceptos cristalográficos asociados: Lei de Bragg, cela recíproca, problema das fases. |
|
A1 A3 A8 A14
|
B5 B7 B11 B18
|
6. Coñecer os aspectos básicos da notación cristalográfica e a súa aplicación á caracterización tanto da simetría nas moléculas (Schoenflies) coma á caracterización estrutural dos cristais (Hermann-Mauguin). |
|
A1 A4 A14
|
B5 B7 B14 B18
|
1. Coñecer e comprender a cristalización como un proceso de transición de fase, diferenciando as etapas de nucleación e crecemento cristalino. |
|
A2 A4 A7 A14
|
B3 B9 B14
|
11. Coñecer de forma básica a información derivada das distintas técnicas de difracción: R-X, electróns, neutróns e as súas principais aplicacións no ámbito da ciencia de materiais e da caracterización molecular. |
|
A3 A5 A8
|
B14 B18
|
12. Coñecer de forma teorica a utilidade do manexo de programas de difracción e na interpretación de imaxes de microscopia electrónica diferenciando a información estrutural (HREM, SAED) e morfolóxica (SEM). |
|
A8 A19 A20 A27
|
B2 B4 B5 B8
|
7. Comprender o desenvolvemento do formalismo cristalográfico a un nivel básico incluíndo a simetría puntual e os grupos espaciais. |
|
A1 A4 A14
|
B3 B9 B12 B18
|
8. Saber identificar os elementos básicos de simetria presentes nos grupos espaciais planos mediante exemplos prácticos. |
|
A20 A28
|
B4 B7 B9 B13
|
2. Demostrar o coñecemento dos procesos de cristalización desde un punto de vista experimental, diferenciando as etapas de nucleación e crecemento cristalino. |
|
A14 A21 A23 A28
|
B3 B7 B8 B14
|
14. Entender os procesos básicos de precipitacion y disolucion de fases cristales en medios naturales. |
|
A2 A6 A15
|
B3 B4 B7
|