Guia docente 2012_13
E.U. de Estudos Empresariais
Máster Universitario en Comercio Internacional
 Materias
  Traballo Fin de Máster
   Atención personalizada
Metodoloxías Descrición
Proxectos O alumno dispoñerá de sesións de apoio: 1. Orientacións: -Estrutura e metodoloxía global. -Necesidades de información. -Enfoque de posibles proxectos. -Análise e diagnóstico. -Revisión xeral de fontes de información. -Estratexias para o proxecto. -Caso xeral para orientación proxecto. 2. Avances: -Elección, ou no seu caso, adxudicación de proxectos. -Presentación de necesidades de información con índice tentativo. - Proposta de fontes.- -Seguimento da elaboración da análise. - Seguimento da elaboración do diagnóstico. - Seguimento da elaboración das estratexias. - Seguimento da elaboración de liñas xerais de implantación. - Seguimento xeral da elaboración de contidos. 3. *Tutorías.- Apoio xeral á elección do proxecto.- Apoio á procura de fontes.- Apoio xeral ao tratamento de datos e información.- Apoio na elaboración da análise.- Apoio na elaboración das posibles estratexias.- Apoio xeral a liñas de *implantación.- Apoio xeral á presentación do proxecto.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000