Código |
Descrición |
A2 |
CE2. Coñecer as teorías que analizan a intervención do estado en materia económica e os seus instrumentos, así como o concepto de estratexia, a súa tipoloxía e obxeto. Saber vencellar o obxeto e as condicións dos programas de promoción económica coa estratexia e actividades dla organización, así como saber instrumentalos en apoio da estratexia empresarial. |
A4 |
CE4. Coñecer os obxectivos, funcións e técnicas instrumentais dos diferentes subsistemas das organizacións, así como as relacións existentes entre eles desde unha perspectiva de enfoque de sistemas. |
A23 |
CE23. Coñecer e saber utilizar os recursos informativos dispoñibles para a internacionalización, elaborar plans de internacionalización e resolver as operacións e trámites habituais do comercio exterior: transporte, aseguramento, tramitación aduaneira e sanitaria, medios de pagamento, etc. |
B3 |
CT3. Capacidade de aprendizaxe, traballo autónomo e planificación e organización do traballo. |
B4 |
CT4. Capacidade de análise e síntese, e pensamento crítico. |
B10 |
CT10. Comprensión de sistemas sociais, organizativos e técnicos. |
B18 |
CT18. Capacidade reflexiva sobre o propio traballo. |