Guia docente 2012_13
E.U. de Estudios Empresariales
Grao en Comercio
 Materias
  Estratexia empresarial e xestión de axudas
   Competencias de titulación
Código Descrición
A2 CE2. Coñecer as teorías que analizan a intervención do estado en materia económica e os seus instrumentos, así como o concepto de estratexia, a súa tipoloxía e obxeto. Saber vencellar o obxeto e as condicións dos programas de promoción económica coa estratexia e actividades dla organización, así como saber instrumentalos en apoio da estratexia empresarial.
A4 CE4. Coñecer os obxectivos, funcións e técnicas instrumentais dos diferentes subsistemas das organizacións, así como as relacións existentes entre eles desde unha perspectiva de enfoque de sistemas.
A23 CE23. Coñecer e saber utilizar os recursos informativos dispoñibles para a internacionalización, elaborar plans de internacionalización e resolver as operacións e trámites habituais do comercio exterior: transporte, aseguramento, tramitación aduaneira e sanitaria, medios de pagamento, etc.
B3 CT3. Capacidade de aprendizaxe, traballo autónomo e planificación e organización do traballo.
B4 CT4. Capacidade de análise e síntese, e pensamento crítico.
B10 CT10. Comprensión de sistemas sociais, organizativos e técnicos.
B18 CT18. Capacidade reflexiva sobre o propio traballo.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000