Resolución de problemas e/ou exercicios |
O alumno debe desenvolver as
solucións axeitadas ou correctas mediante a exercitación de
rutinas, a aplicación de fórmulas ou algoritmos, a aplicación de
procedementos de transformación da información dispoñible e
a interpretación dos resultados. Adóitase empregar como
complemento da lección maxistral.Actividades de aplicación dos coñecementos a situacións
concretas e de adquisición de habilidades básicas e
procedimentais relacionadas coa materia obxecto de estudo.
Desenvólvense en espazos especiais con equipamento
especializado (laboratorios, aulas informáticas, etc.).
Entrevistas que o alumno mantén co profesorado da materia
para asesoramento/desenvolvemento de actividades da
materia e do proceso de aprendizaxe |
|
Titoría en grupo |
O alumno debe desenvolver as
solucións axeitadas ou correctas mediante a exercitación de
rutinas, a aplicación de fórmulas ou algoritmos, a aplicación de
procedementos de transformación da información dispoñible e
a interpretación dos resultados. Adóitase empregar como
complemento da lección maxistral.Actividades de aplicación dos coñecementos a situacións
concretas e de adquisición de habilidades básicas e
procedimentais relacionadas coa materia obxecto de estudo.
Desenvólvense en espazos especiais con equipamento
especializado (laboratorios, aulas informáticas, etc.).
Entrevistas que o alumno mantén co profesorado da materia
para asesoramento/desenvolvemento de actividades da
materia e do proceso de aprendizaxe |
|
Prácticas en aulas de informática |
O alumno debe desenvolver as
solucións axeitadas ou correctas mediante a exercitación de
rutinas, a aplicación de fórmulas ou algoritmos, a aplicación de
procedementos de transformación da información dispoñible e
a interpretación dos resultados. Adóitase empregar como
complemento da lección maxistral.Actividades de aplicación dos coñecementos a situacións
concretas e de adquisición de habilidades básicas e
procedimentais relacionadas coa materia obxecto de estudo.
Desenvólvense en espazos especiais con equipamento
especializado (laboratorios, aulas informáticas, etc.).
Entrevistas que o alumno mantén co profesorado da materia
para asesoramento/desenvolvemento de actividades da
materia e do proceso de aprendizaxe |
|