Código |
Descrición |
A1 |
CE1. Coñecer e comprender os conceptos fundamentais e a evolución da economía e da actividade empresarial desde unha tripla perspectiva: crecemento económico, cambio estrutural e internacionalización. |
A4 |
CE4. Coñecer os obxectivos, funcións e técnicas instrumentais dos diferentes subsistemas das organizacións, así como as relacións existentes entre eles desde unha perspectiva de enfoque de sistemas. |
A6 |
CE6. Saber localizar, seleccionar e analizar a información e coñecer as variables que interveñen no comercio interior e internacional, co fin de orientar o deseño e implantación da estratexia e a xestión operativa do comercio. |
A10 |
CE10. Desenvolver os coñecementos necesarios para formular e analizar a información financeira relacionada coas combinacións de negocios. |
A19 |
CE19. Estar capacitado para discriminar a información relevante, en particular os custos e ingresos, con obxeto de apoiar o proceso de toma de decisións, a valoración de inventarios, a planificación e control e a mellora continua. |
A20 |
CE20. Saber deseñar e organizar o sistema contable, así como aplicar as normas de recoñecemento e valoración co fin de obter información útil para usuarios externos e internos |
A21 |
CE21. Identificar e resolver os problemas modelizables aplicados ás situacións económicas mediante a aplicación das técnicas matemáticas axeitadas, así como interpretar a solución que proporciona o modelo. |
A22 |
CE22. Saber identificar, avaliar e minimizar os riscos propios ás actividades económicas, en especial os vencellados coas transacións. |
A24 |
CE24. Aplicar as ferramentas informáticas e os conceptos e técnicas estadísticas, contables, financeiras e de marketing para a xeración e interpretación de informes e a planificación e xestión integral: funcións da cadea de subministros e entrega ao cliente, xestión do risco comercial, xestión contable e financeora, entre outros, mediante ferramientas tales como as tecnoloxías web, os xestores de bases de dados, a transmisión electrónica de dados, o comercio electrónico, os CRM ou os sistemas integrados. |
B1 |
CT1. Habilidades de comunicación oral E escrita, tanto nas linguas oficiais da súa Comunidade como na lingua estranxeira elixida (inglés, francés ou alemán). |
B2 |
CT2. Habilidades de comunicación a través de internet e manexo das ferramentas multimedia. |
B3 |
CT3. Capacidade de aprendizaxe, traballo autónomo e planificación e organización do traballo. |
B4 |
CT4. Capacidade de análise e síntese, e pensamento crítico. |
B5 |
CT5. Capacidade para aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos no contexto académico. En especial, para aplicar coñecementos e razoamentos multidisciplinares. |
B6 |
CT6. Capacidade para tomar decisións e resolver problemas. |
B8 |
CT8. Capacidade para liderar e traballar en equipo. |
B9 |
CT9. Tolerancia. Capacidade para apreciar diferentes puntos de vista. |
B10 |
CT10. Comprensión de sistemas sociais, organizativos e técnicos. |
B11 |
CT11. Capacidade de adaptación a novas situacións. |
B12 |
CT12. Creatividade. |
B13 |
CT13. Capacidade para asumir responsabilidades e involucrarse no traballo. |
B14 |
CT14. Firmeza, resolución, persistencia e capacidade para traballar baixo presión. |
B15 |
CT15. Compromiso ético no traballo. |
B16 |
CT16. Iniciativa. |
B17 |
CT17. Atención ao detalle, precisión, motivación pola mellora continua. |
B18 |
CT18. Capacidade reflexiva sobre o propio traballo. |