Guia docente 2012_13
E.U. de Estudios Empresariales
Grao en Comercio
 Materias
  Mostraxe aplicada á investigación de mercados
   Contidos
Tema Subtema
TEMA 1. Introducción á inferencia estatística 1.1 Mostraxe e estimación
1.2 Contrastes de hipótese.
TEMA 2. Deseño de enquisas 2.1 Enquisas
2.2 Tipos de mostraxe
TEMA 3. Mostraxe de unidades elementais. Medias e Total 3.1 Medias
3.2 Total
TEMA 4. Mostraxe de unidades elementais. Proporcións. 4.1 Tamaño da mostra
4.2 Intervalos de confianza.
TEMA 5. Mostraxe estratificada e por conglomerados 5.1 Mostraxe estratificada
5.2 Mostraxe por conglomerados
5.3 Outros tipos de mostraxe
TEMA 6. Análise de datos de enquisas 6.1. Análise uni e bidimensional.
6.2. Análise multidimensional.
6.3. Clasificación, segmentación.
TEMA 7. Estudo de distintas enquisas 7.1. Enquisas oficiais por mostraxe
7.2. Enquisas relativas ó comercio.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000