Guia docente 2012_13
Facultad de CC. Económicas y Empresariales
Máster Universitario en Economía, Avaliación e Xestión do Medio Mariño e os Recursos Pesqueiros: Itinerario 2. Economía e Política do Medio e dos Recursos Mariños
 Materias
  Marketing e Comercio Internacional
   Bibliografía. Fontes de información
Cateora, P. and Graham, J. (2006):, International Marketing,, MCGraw-Hill, 13/E.,
Cerviño, J. (2006):, Marketing internacional. Nuevas perspectivas para un mercado globalizado,, Pirámide, Madrid.,
Czinkota, M. y Ronkainen, I. (2005):, Marketing internacional,, McGraw-Hill,7ª edición, México.,
Kotler, P. et al. (2006):, Dirección de marketing, 12ª edición,, Pearson Prentice Hall.,
González López, I.; Martinez Senra, A.I.; Otero Neira M.C. y González Vázquez, E.(2009), Gestión del comercio exterior, Esic,

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000