Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Posuír e comprender coñecementos sobre a relación entre a empresa e o seu entorno avaliando a súa repercusión na estratexia, comportamento, xestión e sustentabilidade empresarial |
|
A5
|
|
Posuír e comprender coñecementos sobre os distintos procesos, procedementos e prácticas de xestión empresarial |
|
A6
|
|
Posuír e comprender coñecementos sobre as principais técnicas instrumentais aplicadas ao ámbito empresarial |
|
A7
|
|
Identificar a xeneralidade dos problemas económicos que se suscitan nas empresas, e saber utilizar os principais instrumentos existentes para a súa resolución |
|
A9
|
|
Valorar, a partir dos rexistros relevantes de información, a situación e previsible evolución dunha empresa |
|
A10
|
|
Mobilidade e adaptabilidade a entornos e situacións diferentes |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A13
|
|
Elaborar os plans e políticas nas diferentes áreas funcionais das organizacións |
|
A14
|
|
Habilidades na procura, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante |
|
A16
|
|
Capacidade de análise e síntese |
|
|
B1
|
Pensamento crítico e autocrítico |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B2
|
Habilidades de comunicación oral e escrita |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B5
|
Comunicarse con fluidez no seu entorno, incluíndo competencias interpersoais de escoita activa, negociación, persuasión e presentación |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B8
|
Capacidade de actuación eficaz dentro dun equipo de traballo |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B9
|
Emitir informes de asesoramento sobre situacións concretas de empresas e mercados |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B10
|
Redactar proxectos de xestión global ou de áreas funcionais da empresa |
|
|
B11
|
Capacidade de aprendizaxe e traballo autónomo |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B13
|
Capacidade de aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos nun contexto académico especializado |
|
|
B14
|
Xestión persoal efectiva en termos de tempo, planificación e comportamento, motivación e iniciativa tanto individual como empresarial |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B15
|
Responsabilidade e capacidade para asumir compromisos |
|
|
B17
|
Compromiso ético no traballo |
|
|
B18
|
Motivación pola calidade e mellora continua |
|
|
B19
|