Analizar, interpretar e comentar as obras literarias seleccionadas, establecendo o marco no que se xeraron e analizando, a partir do texto, os trazos sociais, ideolóxicos, históricos e culturais das obras. |
|
A3 A13
|
|
Visibilizar e pór en valor as aportacións das mulleres á literatura escrita no primeiro idioma estranxeiro nos seus diferentes ámbitos xeográficos, sociais e culturais. |
|
A10 A11
|
|
Coñecer e comprender os procesos relacionados coa creación de textos literarios no primeiro idioma estranxeiro de diversos xéneros e procedentes de diferentes tradicións. |
|
A5 A13
|
|
Manexar a terminoloxía básica do primeiro idioma estranxeiro empregada no comentario de textos literarios en relación cos xéneros literarios, as figuras de dicción, os trazos estilísticos, os elementos narrativos, etc. |
|
A4
|
|
Adquirir un sólido método de análise literaria que transcenda a mera aproximación subxectiva e intuitiva aos textos. |
|
A8
|
B5
|
Participar en debates e actividades en grupo, desenvolvendo un pensamento autónomo e crítico, realizando contrastes críticos e respectuosos con outros axentes da aula e amosando actitudes de tolerancia cara á diversidade social e cultural nos países da primeira lingua estranxeira, de defensa de dereitos fundamentais, de principios de igualdade e de valores democráticos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A6 A7 A12
|
B4
|