Guia docente 2012_13
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Execución, Tratamento Fotográfico e Artefinalismo
   Competencias de titulación
Código Descrición
A7 Coñecemento da dirección de arte en publicidade como unha disciplina profesional autónoma.
A8 Coñecemento das técnicas e procesos creativos publicitarios, tanto a nivel teórico como práctico.
A9 Coñecemento e identificación de recursos, elementos, métodos e procedementos utilizados en todo proceso de creatividade publicitaria.
A10 Capacidade teórico-práctica na creación, elaboración e desenvolvemento dun orixinal publicitario no marco dunha estratexia corporativa global.
A15 Capacidade de adaptarse ás esixencias creativas dos clientes que requiren a contratación dun servizo publicitario.
A17 Capacidade para adaptar un orixinal publicitario ás necesidades creativas e de produción de cada un dos medios publicitarios.
A19 Capacidade para coordinar equipos e liderar a creación de campañas publicitarias desde o punto de vista creativo.
A22 Capacidade para crear e desenvolver contidos e proxectos innovadores que poidan contribuír ao coñecemento ou desenvolvemento das linguaxes publicitarias, así como á súa interpretación.
B1 Capacidade de adaptación aos cambios e novos medios do mercado publicitario.
B3 Capacidade para asumir riscos temáticos e ideas innovadoras na fase de creación e desenvolvemento de contidos publicitarios para distintos medios e soportes.
B5 Habilidade para a organización e temporalización das tarefas de cara a cumprir os prazos de entrega dos orixinais de acordo cunha estratexia publicitaria determinada.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000