Guia docente 2012_13
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Máster Universitario en Investigación en Comunicación
 Materias
  Novas Formas Publicitarias
   Contidos
Tema Subtema
Tema I.- O novo escenario da publicidade Subtema 1.- A crise da publicidade convencional Subtema 2.- Caracteristicas da "nova publicidade"
Subtema 3.- Da campaña á Comunicacion ntegral
Subtema 4.- A mestura de xeneros: publicidade+entretenimento
Tema II.- Novas formas publicitarias en TV Subtema 1.- A neotelevision
Subtema 2.- Bartering, infomercials, telepromociones
Subtema 3.- Reformulacion do Patrocinio
Subtema 4.- O auxe do Product placement
Tema III.- Publicidade na rede de redes Subtema 1.- Internet como medio publicitario
Subtema 2.- Do barnner aos novos formatos
Subtema 3.- TV interactiva e Gireles
Subtema 4.- Integracion medio-consumidor: e-commerce
Tema IV.- Unha publicidade que non parece publicidade Subtema 1.- Novo receptor: activo, interesado e ludico
Subtema 2.- Novo comunicador: escoitar, reflexionar, dialogar.
Subtema 3.- Cara á Integracion: Entertainment Marketing
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