Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Investigación en Comunicación
 Materias
  Investigación de Comunicación en Redes Dixitais
   Contidos
Tema Subtema
seleccionar e organizar ferramentas para o seguimento e coñecemento de comunidades en redes sociais procura e rexistro, monitorizacion, demarcación de campo e delimitación de obxecto e perspectiva de investigación en aplicacións informáticas para seguimento e rexistro de material
coñecer e utilizar aplicacións para a análise e a visualización de contidos compartidos en redes sociais análise de contidos multimedia; etiquetado e temas sociais; informe de imaxe web, visualizaciones e infografía de contidos compartidos en redes sociais
practicar seguimento e análise de discursos en redes sociais análise do discurso, conflitos e auditoría de reputación en influenciadores de medios sociais
elaboración dun relato etnográfico dunha comunidade en liña presentación multimedia dunha etnografía dixital sobre comunidade en redes sociais
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000