Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Publicidade internacional
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Capacidade e habilidade para identificar, valorar, xestionar e desenvolver os activos das organización.
saber
A11
Capacidade para interpretar e analizar o entorno económico, político, sociocultural, tecnolóxico e comunicativo.
Saber estar / ser
B1
Capacidade para traballar en equipo a través da comunicación oral e escrita.
Saber estar / ser
B12
Coñecemento teórico práctico dos elementos, formas e linguaxes publicitarios no contexto internacional.
saber
A6
Coñecemento e análise dos procesos psicolóxicos e sociolóxicos que afectan ó desenvolvemento da actividade publicitaria.
saber
A3
Estudo das estratexias e procesos encamiñados á creación e realización de mensaxes publicitarias en distintos soportes e medios de comunicación.
saber
A14
Capacidade de fixar obxectivos relacionando causa e efectos.
Saber estar / ser
B5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000