Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Publicidade internacional
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2012_13
Materia Publicidade internacional Código P04G190V01907
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OP 4 1c
Lingua de impartición
Castelán
Inglés
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
Corbacho Valencia, Juan Manuel
Correo-e jmcorbacho@uvigo.es
Profesorado
Corbacho Valencia, Juan Manuel
Web
Descrición xeral (*)La publicidad internacional ha adquirido un protagonismo especial en los últimos años ante un panorama de oferta saturada de productos prácticamente intercambiables. Así, la comunicación se convierte en el intangible diferenciador a la vez que necesario para poder vender estos bienes y servicios en distintos mercados.
La materia está encaminada a mostrar al alumno las estrategias empleadas a tales fines junto con todas las implicaciones que conlleva sobre todo desde un punto de vista comunicativo.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000