Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Cine e publicidade
   Bibliografía. Fontes de información
AMORÓS, Anna e MARTÍNEZ, Sandra, O cine na publicidade. Modalidades e técnicas na creación publicitaria., Tórculo Edicións,
AMORÓS, Anna (Editora), Obradoiros de Cine Clásico, Tórculo Edicións / Asociación Galega de Guionistas.,
AMORÓS, Anna / NOGUEIRA, Xosé (Eds.)., Xéneros cinematográficos?.Aproximacións e reflexións, Santiago de Compostela: USC / Asociación Galega de Guionistas.,
GUBERN, Román., Historia del cine., Lumen,
BIBLIOGRAFÍA COMPLEMENTARIA

ALTMAN, Rick. (2000) Los géneros cinematográficos. Barcelona: Paidós.

ANDREW, Dudley. (1992) Las principales teorías cinematográficas. Madrid: Rialp.

AUMONT, Jean. (1990) Análisis del film. Barcelona: Paidós.

INFORMACIÓN COMPLEMENTARIA

a) CINE & PUBLICIDADE

AMORÓS PONS, Anna

(1995) “Muller e mass media: receitas máxicas para fabrica-los encantos”. En: Cadernos de Psicoloxía, Nº 18, pp. 29-33. Santiago de Compostela: Colexio Oficial de Psicólogos de Galicia.

(1996) “Muller e publicidade: Como parecer unha deusa no mundo dos humanos”. En: Andaina, Nº 14, pp. 14-17. Santiago de Compostela: Revista Galega de Pensamento Feminista.

(1997) “A pervivencia dos Olimpos de Hollywood na publicidade”. En: Andaina, nº 18, pp. 38-43.

(1999) “La imagen cinematográfica como soporte publicitario. Aproximación histórica al fenómeno desde Galicia”. En: VV.AA. La publicidad en televisión. Pontevedra: Diputación.

(2000) "A Revista El Hogar y La Moda, espello da unión entre a Arte e a Publicidade". En: Andaina, nº 25, pp. 35-40.

(2001)“O uso da imaxe cinematográfica como promoción publicitaria entre as dúas Galicias Atlánticas”. En: Un século de estudios galegos: Galicia fóra de Galicia (Editor  Dieter Kremer). A Coruña / Trier: Ediciós do Castro – Galicien Zentrum der Universität Trier. 2 vol. Tomo  II, págs. 999 -1.007.

(2001) “Informe sobre a profesionalización da muller no sector publicitario en Galicia”. En: Andaina, nº 28, pp. 44 – 49.

(2002) “Como un tren de sombras...a verdade ou mentira da re-presentación das stars”. En: Andaina. Nº 31: 41-43.

(2006) "Los arquetipos cinematográficos, modeos para la publicidad y creadres de valores sociales". En: Youth, Brands and Lifestyles. Porto: Fernando Pessoa, pp. 309-316.

(2008) “Corpos de sedución. A imaxe da muller na publicidade e a citación posmoderna”.En: SEMATA. Ciencias Sociais e Humanidades. Nº 20 “En femenino. Voces, miradas, territorios” (Ed. Vilarino, M.,Rey, O., Sánchezas, R.). Dir. Justo Beramendi. Santiago de Compostela: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico.

(2010) “El mundo del periodismo y la figura del periodista en el cine. Una visión histórica”. En: VV.AA. Cien años de la Asociación de la Prensa de Vigo (1909-2009). Vigo: Asociación de la Prensa de Vigo, pp. 315-322.

(2010) “Cine y Publicidad. Mitos y Arquetipos”. En: VV.AA. Estudios de Comunicación y Protocolo I (Ed. Fernando Ramos). Vigo: Vicerrectorado de Formación e Innovación Educativa de la Universidad de Vigo, pp. 853-875.

(2010) “La imagen visual de las compañías cinematográficas de Hollywood: las majors”. En: VV.AA. Estudios de Comunicación y Protocolo I (Ed. Fernando Ramos). Vigo: Vicerrectorado de Formación e Innovación Educativa de la Universidad de Vigo, pp. 887-899.

AMORÓS, Anna y COMESAÑA, Patricia

(2011) “RRPP y Protocolo en los Premios Cinematográficos: la Ceremonia de los Oscar”. En: ICONO14, Nº A6.Madrid: Asociación Científica de Investigación de las NNTT de la Comunicación, pp. 655-669.

(2012) “Las RR.PP. como estrategia de comunicación en los Eventos Cinematográficos: los Premios Goya”. En: Revista Internacional de Relaciones Públicas, Vol. II, Nº 3, pp:113-130.

b) OUTROS ÁMBITOS

AMORÓS PONS, Anna / BARRAL CAMBA, X. (1999) “A arte cinematográfica, pureza ou sintese. Algunhas reflexións sobre as principais teorías cinematográficas”. En: A Trabe de Ouro, nº 37. Santiago de Compostela: Sotelo Blanco.

AMORÓS, Anna (Coord.). (2001) Técnicas de escrita de guións audiovisuais. Santiago de Compostela: Tórculo Edicións / Asociación Galega de Guionistas.

CAPARRÓS, Josep M. (1994) 100 grandes directores de cine. Madrid: Alianza.

(1999) Historia crítica del cine español (desde 1897 hasta hoy).   Barcelona: Ariel.

CASTRO de PAZ, J.L. et alt.(1995) La Coruña y el cine I y II. Coruña: Vía Láctea.

FERNÁNDEZ, Miguel Anxo (Coord.) (2005) Rodado en Galicia (1916/2004). Edita: Consorcio Audiovisual de Galicia/Galicia Film Comission.

GUBERN, Roman (1987) La caza de brujas en Hollywood. Barcelona: Anagrama.

HUESO, Ángel L. (1976) Historia de los géneros cinematográficos. Barcelona: Ariel.

 (1998) El cine y el Siglo XX. Barcelona: Ariel.

KRACAUER, Siegfried

(1985) De Caligari a Hitler. Una historia psicológica del cine  alemán. Barcelona: Paidós.

LÓPEZ PIÑEIRO, Carlos A.  (1998) O nacemento dunha cidade. Pontevedra: Servicio de Publicacións da Deputación.

(2001) Enrique Barreiro. Cineasta e inventor. Vigo: A Nosa Terra.

NOGUEIRA, Xosé. (1997) O cine en Galicia. A Coruña: Xerais.

NORMAN, B. (1992) Las cien mejores películas de cine. Barcelona: CEAC.

VILLEGAS, M. (1992)Los grandes y fundamentales nombres del cine.Madrid: JB.

VV.AA. (2002) Diccionario do Cine en Galicia (1896-2000).CGAI/Xunta de Galicia.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000