BIBLIOGRAFÍA
COMPLEMENTARIA ALTMAN, Rick. (2000)
Los géneros cinematográficos.
Barcelona: Paidós. ANDREW, Dudley. (1992) Las principales teorías cinematográficas. Madrid: Rialp. AUMONT, Jean. (1990)
Análisis del film. Barcelona: Paidós. INFORMACIÓN COMPLEMENTARIA a) CINE & PUBLICIDADE AMORÓS PONS, Anna (1995) “Muller e mass media: receitas máxicas para
fabrica-los encantos”. En: Cadernos de
Psicoloxía, Nº 18, pp. 29-33. Santiago de Compostela: Colexio Oficial de
Psicólogos de Galicia. (1996) “Muller e publicidade:
Como parecer unha deusa no mundo dos humanos”. En: Andaina, Nº 14, pp. 14-17. Santiago de Compostela: Revista Galega
de Pensamento Feminista. (1997) “A pervivencia dos
Olimpos de Hollywood na publicidade”. En: Andaina,
nº 18, pp. 38-43. (1999) “La imagen
cinematográfica como soporte publicitario. Aproximación histórica al fenómeno
desde Galicia”. En: VV.AA. La publicidad
en televisión. Pontevedra: Diputación. (2000) "A Revista El Hogar y La Moda, espello da unión entre a Arte e a Publicidade". En: Andaina, nº 25, pp. 35-40. (2001)“O uso da imaxe
cinematográfica como promoción publicitaria entre as dúas Galicias Atlánticas”.
En: Un século de estudios galegos:
Galicia fóra de Galicia (Editor
Dieter Kremer). A Coruña / Trier: Ediciós do Castro – Galicien Zentrum
der Universität Trier. 2 vol. Tomo II,
págs. 999 -1.007. (2001) “Informe sobre a
profesionalización da muller no sector publicitario en Galicia”. En: Andaina, nº 28, pp. 44 – 49. (2002) “Como
un tren de sombras...a verdade ou mentira da re-presentación das stars”. En: Andaina. Nº 31: 41-43. (2006) "Los arquetipos cinematográficos, modeos para la publicidad y creadres de valores sociales". En: Youth, Brands and Lifestyles. Porto: Fernando Pessoa, pp. 309-316. (2008) “Corpos de sedución. A
imaxe da muller na publicidade e a citación posmoderna”.En: SEMATA. Ciencias Sociais
e Humanidades. Nº 20 “En femenino. Voces, miradas, territorios” (Ed. Vilarino, M.,Rey, O., Sánchezas, R.). Dir. Justo Beramendi. Santiago
de Compostela: Servizo de Publicacións e Intercambio Científico. (2010) “El mundo del periodismo
y la figura del periodista en el cine. Una visión histórica”. En: VV.AA. Cien años de la Asociación de la Prensa de Vigo (1909-2009).
Vigo: Asociación de la Prensa
de Vigo, pp. 315-322. (2010) “Cine y Publicidad. Mitos
y Arquetipos”. En: VV.AA. Estudios de
Comunicación y Protocolo I (Ed. Fernando Ramos). Vigo: Vicerrectorado de
Formación e Innovación Educativa de la Universidad de Vigo, pp. 853-875. (2010) “La imagen visual de las
compañías cinematográficas de Hollywood: las majors”. En: VV.AA. Estudios
de Comunicación y Protocolo I (Ed. Fernando Ramos).
Vigo: Vicerrectorado de Formación e Innovación Educativa de la Universidad de Vigo,
pp. 887-899. AMORÓS, Anna y COMESAÑA, Patricia (2011) “RRPP y Protocolo en los
Premios Cinematográficos: la
Ceremonia de los Oscar”. En: ICONO14, Nº A6.Madrid: Asociación Científica de Investigación de
las NNTT de la
Comunicación, pp. 655-669. (2012) “Las RR.PP. como
estrategia de comunicación en los Eventos Cinematográficos: los Premios Goya”. En:
Revista Internacional de Relaciones Públicas,
Vol. II, Nº 3, pp:113-130. b) OUTROS ÁMBITOS AMORÓS PONS, Anna / BARRAL CAMBA, X. (1999) “A arte cinematográfica,
pureza ou sintese. Algunhas
reflexións sobre as principais teorías cinematográficas”. En: A Trabe de Ouro, nº 37. Santiago de Compostela: Sotelo Blanco. AMORÓS, Anna (Coord.). (2001) Técnicas
de escrita de guións audiovisuais. Santiago de Compostela: Tórculo Edicións /
Asociación Galega de Guionistas. CAPARRÓS, Josep M. (1994) 100 grandes directores de cine. Madrid: Alianza. (1999) Historia crítica del cine español (desde 1897 hasta hoy). Barcelona: Ariel. CASTRO de PAZ, J.L. et alt.(1995) La Coruña y el cine I y II. Coruña: Vía Láctea. FERNÁNDEZ, Miguel Anxo (Coord.) (2005) Rodado en Galicia (1916/2004). Edita: Consorcio Audiovisual de
Galicia/Galicia Film Comission. GUBERN, Roman (1987)
La caza de brujas en Hollywood.
Barcelona: Anagrama. HUESO, Ángel L. (1976) Historia
de los géneros cinematográficos. Barcelona: Ariel. (1998) El
cine y el Siglo XX. Barcelona: Ariel. KRACAUER, Siegfried (1985)
De Caligari a Hitler. Una historia
psicológica del cine alemán.
Barcelona: Paidós. LÓPEZ PIÑEIRO, Carlos A. (1998) O
nacemento dunha cidade. Pontevedra: Servicio de Publicacións da Deputación. (2001) Enrique Barreiro. Cineasta e inventor. Vigo: A Nosa Terra. NOGUEIRA, Xosé. (1997) O cine en Galicia. A Coruña: Xerais. NORMAN, B. (1992)
Las cien mejores películas de cine.
Barcelona: CEAC. VILLEGAS, M. (1992)Los grandes y fundamentales nombres del cine.Madrid: JB. VV.AA. (2002) Diccionario do Cine en Galicia
(1896-2000).CGAI/Xunta de Galicia. |