Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Cine e publicidade
   Contidos
Tema Subtema
Bloque 1. Histórico.
Tema 1. Orixe e evolución da imaxe cinematográfica.
1.1. Herdanza cultural da imaxe cinematográfica.
1.2. Antecedentes técnicos da imaxe cinematográfica.
1.3 Antecedentes narrativos da imaxe cinematográfica
Bloque 2. Teórico.
Tema 2. Imaxe cinematográfica vs. Imaxe publicitaria.
2.1. A imaxe cinematográfica como soporte publicitario. Evolución histórica ao fenómeno.
Bloque 3. Técnicas de Dirección Cinematográfica.
Tema 3. Estilos técnico-narrativos e directores.
3.1. Os pioneros: Francia. Italia. Dinamarca. América.
3.2. Creación de Hollywood: Majors. E a configuración da imaxe coorporativa
3.3. Escolas da arte muda: Escola americana. Escola do expresionismo alemán (República de Weimar). Escola soviética. Escola impresionista (Naturalismo poético francés). Escola vanguardista. Escola surrealista.
3.4. Escola clásica de Hollywood.
Neo(post)rrealismo italiano.
3.5. Cine e TV: Francia (A “nouvelle Vague”).Inglaterra (O “Free Cinema”)
Bloque 4. Relacións entre cinema e publicidade.
Tema 4. Cine e Publicidade
4.1. Visión desde a historia: A publicidade no cinema (1895-...)
4.2. Visión desde a estratexía publicitaria: Modalidades de inserción no cinema
4.3. Visión desde a creatividade: O cinema na publicidade.
4.3.1. O arquetipo do star system cinematográfico na publicidade.
4.3.2. A imitación do cinema
4.3.3. A incorporación de imaxes cinematográficas
4.3.4. A escenificación cinematográfica.
4.3.5. A utilización de estrelas na publicidade
Bloque 5. Relacións entre eidos artísticos.
Tema 5. Arte-Cine-Publicidad-Moda
5.1. Transferencias entre eidos artísticos. A citación posmoderna na publicidade.
5.2. Manifestacións da sensualidade. Do cine erótico ao porno-chic na publicidade
Bloque 6. Cine e Relacións Públicas Especializadas
Tema 6. O protocolo ceremonial.
6.1. Os Eventos Cinematográficos. A publicidade na Ceremonia de entrega de Premios.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000