Bloque 2. Teórico.
Tema 2. Imaxe cinematográfica vs. Imaxe publicitaria.
|
2.1. A imaxe cinematográfica como soporte publicitario. Evolución histórica ao fenómeno. |
Bloque 4. Relacións entre cinema e publicidade.
Tema 4. Cine e Publicidade
|
4.1. Visión desde a historia: A publicidade no cinema (1895-...)
4.2. Visión desde a estratexía publicitaria: Modalidades de inserción no cinema
4.3. Visión desde a creatividade: O cinema na publicidade.
4.3.1. O arquetipo do star system cinematográfico na publicidade.
4.3.2. A imitación do cinema
4.3.3. A incorporación de imaxes cinematográficas
4.3.4. A escenificación cinematográfica.
4.3.5. A utilización de estrelas na publicidade
|
Bloque 6. Cine e Relacións Públicas Especializadas
Tema 6. O protocolo ceremonial.
|
6.1. Os Eventos Cinematográficos. A publicidade na Ceremonia de entrega de Premios. |