Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Cine e publicidade
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Competencia dos proceso evolutivo a nivel tecnolóxico, culturail e narrativo da imaxe audiovisual.
saber
A1
Coñecemento da evolución histórica do cinema e da publicidade
saber
A2
Coñecemento técnico-narrativo da imaxe nas diferentes escolas cinematográficas e a súa influencia no cinema publicitario
saber
A6
Coñecemento das diferentes modalidades e técnicas de creación publicitaria, dende o recurso creativo do cinema
saber
A14
Capacidade para analizar e aplicar recursos creativos da publicidade no ámbito cinematográfico
saber facer
A15
Capacidade creativa de xerar novas formas de inserción publicitaria na imaxe cinematográfica
saber facer
A16
Capacidade de analizar os elementos da comunicación e xerar os coñecementos nesta disciplina
Saber estar / ser
B3
Capacidade para administrar o tempo, con habilidade para a organización de tarefas
Saber estar / ser
B6
Capacidade de adaptarse cara os novos recursos creativos que xenera as novas imaxes e os novos soportes
Saber estar / ser
B8
Capacidade para traballar en equipo no ámbito da produción do cinema publicitario
Saber estar / ser
B12
Capacidade de adaptación aos obxectivos organizativos e de traballo en equipo
Saber estar / ser
B9
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000