Guia docente 2012_13
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Produción publicitaria na web e multimedia
   Bibliografía. Fontes de información
• Anderson, Christoffer et Alt., Mobile Media Applications – from concept to cash, Wiley.,
• Berners – Lee, Tim, Weaving the web. The past, Present and Future or the World Wide Web, Orion Business Book,
• Burdman, Jessica, Colaborative web development, Addison Wesley,
• Chaleat, Philippe –Charnay, Daniel, HTML y la programación de servidores, Eyrolles. Ediciones gestión,
• Clement Monk, Designing Business” Multiple Media, Multiple disciplines., Adobe Press,
• England, Elaine –Finney, Andy, Manging Multimedia, Addison – Wesley,
• Nielsen, Jacob, Designing web usability, New Riders Publishing,
• McConnell, Steve, Software Project Survival Guide, Microsoft Press,

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000